خبرنگار العالم گزارش داد؛

جزئیات جدید از کشته شدن صالح و دو دستیارش هنگام فرار از یمن

جزئیات جدید از کشته شدن صالح و دو دستیارش هنگام فرار از یمن
دوشنبه 13 آذر 1396 - 16:18

خبرنگار العالم از رهبران انصارالله نقل کرد که عبدالله صالح رییس جمهور سابق یمن به همراه دو تن از دستیارانش هنگام فرار از کشور کشته شدند.

العالم ـ یمن

عبدالله شریف خبرنگار العالم در یمن اظهارداشت: منابع موثق در شورای سیاسی انصارالله تاکید کردند که عبدالله صالح عفاش به همراه عارف زوکا و نیز یاسر عواضی با سه زره پوش هنگام فرار به سمت استان مارب کشته شدند.

وی افزود: به دلیل اینکه رئیس جمهور سابق یمن مهره سوخته برای ائتلاف متجاوز سعودی بود مورد هدف اماراتی ها قرار گرفت و منابع کشته شدن آنها را مورد تایید قرار دادند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که پاکسازی تمام محله های صنعا سبب شد تا صالح برای نجات جان  خود تلاش کند به سمت استان مارب فرار کند تا از آنجا عازم کشورهای دشمن شود.

شریف گفت: اما طرفهای امنیتی هوشیار و آماده بودند و این نقشه را خنثی کردند و از این رو می توان گفت که آتش فتنه خاموش شد.

وی تاکید کرد که محله های صنعا در حال حاضر شاهد یک آرامش نسبی هستند و درگیری ها در تمام خیابانها بویژه در خیابان حده که دیشب شاهد درگیری های خشن بود، متوقف گشت.

خبرنگار العالم گفت: یگانهای ارتش و کمیته های مردمی امنیت تمام خانه های عبدالله صالح عفاش و پایگاه های نظامی اطراف آن را تامین کردند همچنین صدها تن از عناصر مخرب خود را تسلیم ارتش و کمیته های مردمی کردند.

وی تاکید کرد که بیانیه از سوی دستگاه های امنیتی و نیروهای کمیته های مردمی صادر خواهد شد که جزییات کشته شدن عبدالله صالح و دستیارانش را توضیح خواهد داد.

210

 

نخستین فیلم از جنازه علی عبدالله صالح (18+)

 

 

پربیننده ترین خبرها