انفجار در بزرگراه آیت الله سعیدی / ۲ نفر دچار سوختگی شدید شدند

انفجار در بزرگراه آیت الله سعیدی / ۲ نفر دچار سوختگی شدید شدند
سه شنبه 14 آذر 1396 - 09:00

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و افزود: این حادثه در یک ساختمان ۳ واحدی رخ داد و ۲ نفر به شدت دچار سوختگی شدند.

العالم - گوناگون

سید جلال ملکی از وقوع انفجار و آتش سوزی در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و افزود: ساعت ۵:۲۲ صبح امروز صدای انفجار شدید آرامش و آسایش همشهریان در خیابان آیت الله سعیدی، خیابان هاشمی در محدوده جنوب غرب تهران برهم زد، که بلافاصله ایستگاه شماره ۳۳ با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد.

وی با تشریح محل حادثه گفت: این محل یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه بود، که در هر طبقه یک واحد حدودا ۵۰ متری وجود داشت، که انفجار شدیدی در طبقه دوم رخ داده بود و شدت انفجار به حدی بود، که تمام شیشه ها و پنجره های ساختمان را تخریب کرده بود و حتی درب های واحد های بالایی و پایینی آسیب وارد شده و دیوارهای خرپشته نیز خساراتی واردآمده بود، البته منجر به تخریب نشده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که در واحد دوم بر اثر انفجار آتش سوزی رخ داده بود، گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، بخش های زیادی از آن کاملا شعله ور شده و دود نیز در فضا منتشر بود، آقا و خانم جوانی که در آن واحد حضور داشتند، از بخش های مختلف بدن دچار سوختگی های نسبتا شدید و موفق به خروج از واحد شده بودند، که آتش نشانان در ابتدا این ۲ مصدوم را از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی افزود: چند نفر نیز در طبقه های بالایی و پایینی حضور داشتند، که خوشبختانه مشکلی نداشته و از ساختمان خارج شده بودند.

وی گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و به سرعت آتش را تحت کنترل خود در آوردند و از سرایت آن به واحدهای دیگر و گسترش آتش جلوگیری شد و آتش خاموش، دود حاصل تخلیه و محل ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: بررسی های لازم توسط کارشناس آتش نشانی نشان داد که نشت گاز از آبگرمکن و رسیدن آن به شعله سبب انفجار شدید شده بود.

وی افزود: ساعت ۶:۴۶ عملیات به پایان رسیده و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها