پلیس آلمان به دنبال عوامل شورش‌های حاشیه نشست گروه 20

پلیس آلمان به دنبال عوامل شورش‌های حاشیه نشست گروه 20
سه شنبه 14 آذر 1396 - 10:41

بنابر حکم دادستانی هامبورگ، بازرسی شماری از خانه‌های افرادی که در ناآرامی‌های حواشی نشست گروه 20 نقش داشتند، در دستور کار قرار گرفته است.

العالم - اروپا

بر طبق اعلام دادستانی هامبورگ در بسیاری از ایالات آلمان، بازرسی محل زندگی افرادی که دارای گرایش‌های چپ گرایانه افراطی هستند امروز صبح در دستور کار قرار گرفت. این خشونت‌ها در ارتباط با درگیری‌های نشست گروه 20 در سال جاری ارتباط داشته باشد.

بنابر گزارش روزنامه آلمانی «ولت»،  این اقدامات امروز صبح در 7 ایالت آلمان پیگیری شد. 20 خانه در شماری از ایالات از جمله نیدرزاکسن، نورد راین‌وست‌فالن، بادن‌وورتمبرگ و چند ایالت دیگر مورد بازرسی قرار گرفتند. همچنین تلفن‌های همراه، رایانه و دیگر ابزارها مصادره شدند. خبری از اینکه کسی دستگیر شده باشد، منتشر نشده است.

دادستانی هامبورگ اقدام علیه 21 زن و مرد را پیگیری می‌کند که متهم هستند که در ناآرامی‌های جولای گذشته در هامبورگ نقش داشتند. شهرهای مهمی که مورد بازرسی قرار گرفتند، هامبورگ، کلن، بن، زیگبورگ، گوتینگن و اشتوتگارت بودند.

در جریان ناآرامی‌های ماه جولای در حاشیه نشست گروه 20، شمار زیادی زخمی شدند که در میان آنها هم پلیس و هم معترضان به چشم می‌خورد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها