درخواست الصماد از عربستان برای توقف تجاوزگری و برگزاری مذاکراتی جدی با یمن

درخواست الصماد از عربستان برای توقف تجاوزگری و برگزاری مذاکراتی جدی با یمن
سه شنبه 14 آذر 1396 - 22:16

رییس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که عناصر فتنه در پاسخ به درخواستهای ائتلاف متجاوز عربستان به چندین پایگاه در استانها یورش بردند و علیه شورای سیاسی کودتا کردند.

العالم ـ یمن

صالح الصماد رییس شورای سیاسی عالی یمن از کشورهای ائتلاف متجاوز خواست تا تجاوزگری را متوقف کنند و یک گفتگوی جدی و واقعی و متناسب با طرف متقابل را با جمهوری یمن آغاز کنند به گونه ای که امنیت و ثبات را در یمن و منطقه و جهان محقق سازد.

وی در سخنانی درباره حوادث اخیر در صنعا و چند منطقه دیگر در یمن به تمام گروه های سیاسی بویژه حزب کنگره ملی اطمینان خاطر داد و گفت: آنچه که در صنعا روی داد جمعی خیانتکار باعث آن شدند که بر سیاست همکاری تاثیری نخواهد گذاشت بلکه آن را تقویت خواهد کرد.

رییس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که جمهوری یمن و تمام نهادها پس از شکست توطئه مستحکم‌تر و استوارتر شدند  و دولت شاهد تحولی ویژه در سطح خدمات رسانی و اصلاحات اداری ومالی خواهد بود.

الصماد اظهار داشت نهاد نظامی بیش از پیش قوی تر و موثرتر خواهد بود و جبهه ها نیز شاهد گام هایی برای تحقق پیروزی برای ملت یمن خواهند بود؛ و دولت برای گسترش سلطه خود در تمام خاک یمن تلاش خواهد کرد.

210

پربیننده ترین خبرها