حمله به 60منزل معترضان بحريني درمنطقه الدراز

 حمله به 60منزل معترضان بحريني درمنطقه الدراز
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 10:03

لندن (العالم) ـ رئيس انجمن بحريني هاي آزاديخواه، از حمله اخير نيروهاي رژيم حمد به عيسي آل خليفه پادشاه اين كشور، به 60 منزل معترضان بحريني در منطقه الدراز خبر داد.

علي فايز جمعه در گفتگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: نيروهاي حكومت بحرين دو شب قبل با حمله به 60 منزل در منطقه الدراز دهها فعال شركت كننده در تظاهرات اعتراض آميز را دستگير كردند.

وي با انتقاد از حمايت امريكا از حكومت استبدادي بحرين اظهار داشت: ادامه سركوب جنبش اعتراضي مردم بحرين با هدف رساندن اين پيام صورت مي گيرد كه حكومت آل خليفه همچنان از حمايت هاي سياسي و مالي امريكا برخوردار است.

رئيس انجمن بحريني هاي آزاديخواه، با اشاره به اين كه غير از حكومت آل خليفه هيچ كس مدافع امريكا در بحرين نيست، تأكيد كرد: نظام جهاني و امريكا اجازه تغيير حكومت يا اصلاحات در بحرين را نمي دهند.

فايز اظهار داشت: امريكا تغيير حكومت يا اصلاحات در بحرين را در راستاي منافع خود در منطقه نمي داند. به همين دليل حمايت واشنگتن از حكومت منامه همچنان ادامه دارد و مقامات بحرين با آسودگي خيال به سركوب، كشتار و شكنجه مردم ادامه مي دهند.

رئيس انجمن بحريني هاي آزاديخواه افزود: نظام جهاني در مقابل جنايات مقامات منامه و نقض حقوق بشر در بحرين سكوت كرده اند. اما با اين وجود انقلابيون همچنان به جنبش سياسي شان ادامه خواهند داد و در راه دستيابي به آزادي و دموكراسي از هيچگونه فداكاري دريغ نخواهند كرد.

فايز درباره گزينه هاي مطرح براي ملت بحرين در زمينه تحقق خواسته هاي قانوني شان گفت: اين ملت تا دستيابي به آزادي و دموكراسي از مبارزه دست نخواهد كشيد.

وي تاكيد كرد كه بايد در بحرين نظامي عادل بر سر كار بيايد تا كرامت شهروندان را حفظ و همه جنايتكاران و كساني را كه دستشان به خون شهروندان بيگناه آلوده است، محاكمه و مجازات كند.

فايز افزود: از آنجا كه همه تصميمات سياسي، امنيتي و اقتصادي حكومت آل خليفه در خارج از بحرين اتخاذ مي شود، گفت وگو با آن بيهوده خواهد بود.
Mal-26-23:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها