کلاهی که مافیای وزنه برداری بر سرقویترین مرد ایران گذاشت!

کلاهی که مافیای وزنه برداری بر سرقویترین مرد ایران گذاشت!
پنج‌شنبه 16 آذر 1396 - 10:29

پست منتشره از یکی از دست اندرکاران وزنه برداری پرده از راز بزرگی در ارتباط با مافیای این رشته برداشت.

العالم - ورزشی 

روز‌های اخیر و پس از کسب مقام دومی سعید علی حسینی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان انتشار یک پست از مدیر سابق روابط عمومی باعث شد چهره مافیای وزنه بردای در این رشته پررنگ‌تر شود و باور کنیم که در مورد بهداد سلیمی نیز مافیا تصمیم می‌کیرند و این برای بار چندم است که وزنه برداران ما اسیر توطئه‌های مافیای این رشته می‌شوند.

سعید علی حسینی ۸ سال را به خاطر دوپینگ از وزنه برداری دور بود و مدیر سابق روابط عمومی وزنه برداری در این پست منتشره مدعی شد:

قرار بود سعید علی حسینی به بهانه مصدومیت در رقابت‌ها شرکت نکند و در عوض مسئولان کشور میزبان به او قول دادند مشکلش را حل کنند، اما این اتفاق نیفتاد تا علی حسینی ۸ سال برای رفتن روی سکو صبر کند.



مافیای وزنه برداری با حضور تاماش آیان در ریاست فدراسیون بین المللی این رشته بار‌ها به ایران ضربه زده است و البته شنیده می‌شود وی ارتباط نزدیکی با صهیونیست‌ها دارد و شاید این موارد برنامه ریزی شده باشد.

به هر حال امید می‌رود مسئولان وزنه برداری کشورمان دست از ملاحظه کاری بردارند و در مقابل این اتفاقا ایستادگی کنند که البته بعید می‌دانیم چرا که حفظ کرسی‌های بین المللی و ارتباط‌ های برون مرزی برای برخی افراد بیشتر اهمیت دارد تا احقاق حق ایران، پس در این باره خیلی خوش بین نیستیم.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها