علمای بحرین: ایمان داریم که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

علمای بحرین: ایمان داریم که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است
پنج‌شنبه 16 آذر 1396 - 21:36

علمای بحرین خواستار برگزاری تظاهرات گسترده به منظور حمایت از قدس در روز جمعه شدند.

العالم - بحرین

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای خواستار برگزاری تظاهرات گسترده بعد از نماز جمعه برای دفاع از قدس و فلسطین شدند.

در این بیانیه‌ آمده است: مواضع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس، آزمایش مهمی برای سنجش اصالت امت اسلامی و میزان ارتباط آن با ارزش‌ها و هویتش است.

علمای بحرین طرح ترامپ برای قدس را بیانگر حجم بی‌مبالاتی دولت آمریکا و تحقیر ملت‌های عربی و اسلامی و دولت‌های آن‌ها توسط این دولت است.

این بیانیه می‌افزاید: فروش قدس و مقدسات آن بیانگر سطح تحکم در امور جهان از سوی گروهی بی‌مبالات است که میزان روابط آن با اداره تروریسم و فساد و استبداد در تمدن ما که از ده‌ها سال پیش در آن زندگی می‌کنیم است.

در بخش دیگری از این بیانه آمده است: تصمیم ترامپ، میزان دشمنی دولت آمریکا علیه اسلام و مسلمانان و  دل بستن دولت آمریکا به یهودیان صهیونیست را نشان می‌دهد. این دشمنی جرات مصادره مقدسات مسلمانان و سرزمین آن‌ها را به آمریکا داده است.

علمای بحرین تاکید کردند که ما قلبا ایمان داریم که رژیم اشغالگر صهیونیستی رو به نابودی است و فلسطین به آغوش امت عربی و اسلامی بر می‌گردد و این وعده خداوند است و خداوند هرگز خلف وعده نمی‌کند.

علمای بحرین از ملت مسلمان و غیور بحرین خواستند که در دفاع از قدس و فلسطین که دفاع از همه امت و تاریخ و آینده آن به شمار می‌رود، موضعی درخشان اتخاذ کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در کاخ سفید روز چهارشنبه قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها