هیئت بلندپایه سعودی به AFC می‌رود

هیئت بلندپایه سعودی به AFC می‌رود
جمعه 17 آذر 1396 - 10:49

هیئت بلندپایه فدراسیون فوتبال عربستان برای بازگرداندن رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو بازی در زمین بی‌طرف راهی مالزی می‌شود.

العالم _ ایران / ورزشی

حافظ المدلج، رئیس عربستانی سابق کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که هیئت بلندپایه سعودی با حضور در مقر این نهاد در مالزی لزوم بازی با تیم‌های قطری در زمین بی‌طرف برای فصل آینده لیگ قهرمانان را تشریح خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی پس از اعلام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال مبنی بر لغو بازی در زمین بی‌طرف در سال 2018 میلادی به استثنای رویارویی تیم‌های عربستانی و ایرانی به این تصمیم اعتراض کرد. عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نیز با تایید ارسال درخواست اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته بود که کشورش قطعا برنده پرونده بازی در زمین بی‌طرف خواهد شد.

عربستان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 2 نماینده شامل تیم‌های الهلال و الاهلی دارد. الهلال در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های الریان قطر و استقلال تهران و برنده نبرد تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین مواجه خواهد شد. تیم الاهلی نیز در گروه A  با تیم‌های الجزیره امارات، تراکتورسازی تبریز و برنده بازی تیم‌های الغرافه قطر و پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها