آیت‌الله عیسی قاسم به منزل خود منتقل شد + تصاویر

آیت‌الله عیسی قاسم به منزل خود منتقل شد + تصاویر
يکشنبه 19 آذر 1396 - 12:59

آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تنها پس از ۲ روز از انجام عمل جراحی سنگین به منزل خود منتقل شده و مجدداً در بازداشت خانگی و محاصره قرار گرفت.

العالم - بحرین

منابع بحرینی گزارش دادند که آیت‌الله عیسی قاسم تنها دو روز پس از انجام بیش از یک عمل جراحی و آزمایش‌های سنگین مختلف به خانه منتقل شده و مجددا توسط حکومت بحرین در بازداشت خانگی و محاصره قرار گرفت.

منزل و محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم از خرداد سال پیش در محاصره امنیتی آل خلیفه است. این محاصره‌ امنیتی در طول یکسال و نیم گذشته باعث محرومیت وی از هر گونه معالجه شده و با توجه به سن ایشان و ابتلای شیخ عیسی قاسم به چند بیماری مزمن حیات ایشان را در خطر قرار داده بود که با انتقادهای شدید بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری قرار گرفت و فشارهای بین المللی بر حکومت بحرین منجر به انتقال ایشان به بیمارستان شد.

امروز یکشنبه و تنها دو روز پس از انجام بیش از یک عمل جراحی، این رهبر شیعیان و عالم سرشناس جهان اسلام به منزلشان منتقل شده و مجددا در بازداشت خانگی قرار گرفته و منزل و منطقه الدراز (محل سکونت ایشان) همچنان در محاصره شدید نیروهای امنیتی آل خلیفه است.

گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد دو روز پیش با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار توقف بازداشت خانگی و محاصره آیت الله عیسی قاسم پس از خروج از بیمارستان شدند.

پربیننده ترین خبرها