نائب رئیس پارلمان عراق نابودی داعش را تبریک گفت

نائب رئیس پارلمان عراق نابودی داعش را تبریک گفت
يکشنبه 19 آذر 1396 - 16:05

عضو هیات رئیسه مجلس عراق،نابودی داعش تروریست را به مردم عراق تبریک گفت.

العالم عراق

همام حمودی گفت: در ابتدا از خداوند و سپس از مردمی که این پیروزی را در پاسخ به فتوای مراجع رقم زدند، و هم چنین از دوراندیشی نخست وزیر و نیروهای امنیتی و جنگنده های ارتش و نیروهای مبارزه با تروریسم  تشکر می کنم .

وی افزود: هزاران بار درود می فرستم به  زنانی که در درگیری های مختلف،  شرافتمندانه از نیروهای امنیتی حمایت کردند، و از مادران، زنان و دختران رزمندگان و شهدای قهرمان که روح پاک خود را برای آزادسازی سرزمین خود و رهایی برادرانشان و ناموسشان در مناطق اشغال شده توسط داعش فدا کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

حمودی گفت : به اندازه همه دنیا از خونهای پاکی که برای آزادی عراق ریخته شد و شهدا و زخمی ها یی که این پیروزی را با ما جشن می گیرند،تشکر می کنم.

وی گفت :هزاران بار درود به قهرمانان رسانه ای که با کفایت و کاملا حرفه ای به ماموریت خود عمل و رزمندگان را در جنگ شجاعانه همراهی کردند.

نائب رئیس مجلس عراق گفت: از هیات ها و مواکب حسینی که به جبهه ها کمک کردند نیز تشکر و قدردانی می کنم .

وی افزود: هزاران بار تشکر از دولت و مجلس حامی رزمندگان در جبهه ها ، گروه های حامی برای رقم زدن این پیروزی مانند نیروهای پیشمرگه و الحشد العشائری و همه کسانی که در این درگیری شرافتمندانه ایستادند و مردم ما را از شر داعش نجات دادند.

حمودی گفت :پیروزی برازنده ماست و هر عراقی بدان افتخار می کند بنابراین باید در یادها ثبت شود.

وی افزود:  ما باید نسل های خود را نسل پیروزی پرورش دهیم  و خود رابرای درگیری های دیگر در جهادهای بزرگتر برای مبارزه با انواع فساد آماده کنیم و با وحدت و اراده سخت خود برآن نیز پیروزخواهیم شد .

نائب رئیس مجلس عراق گفت :حق ماست به عراقی بودن خود، پس از نابودی داعش و فتنه جدایی افتخار کنیم.

وی افزود: برنامه بعدی ما جلوگیری از افراطی گری و بازسازی همه شهرها و ایجاد زندگی  با کرامت برای شهروندان است .

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها