سفیر ایران پیروزی عراق بر داعش را تبریک گفت

سفیر ایران پیروزی عراق بر داعش را تبریک گفت
يکشنبه 19 آذر 1396 - 20:22

«ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در پیام های جداگانه به فواد معصوم رئیس جمهوری، حیدرالعبادی نخست وزیر، سلیم الجبوری رئیس پارلمان و ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق پیروزی بزرگ ملت و دولت عراق بر تروریست های داعش را تبریک گفت.

العالم - عراق

در پیام های ایرج مسجدی که امروز نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت، آمده است: اعلام پیروزی بزرگ بر علیه تروریست های بداندیش و بدکردار که این بار به نام داعش در منطقه سایه نحس خود را مدتی گستراندند و این حضور نامیمون نتیجه ای جز سیاهی و ننگ بر جهان، منطقه و عراق نداشت را خدمت جنابعالی، ملت شریف عراق و نیروهای مسلح و الحشد الشعبی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این پیام ها آمده است: این پیروزی نتیجه مجاهدت آحاد ملت مسلمان عراق و تلاش های خستگی ناپذیر تمامی نیروهای مسلح و مقاومت با پشتیبانی مرجعیت محترم بوده و لازم است در این فرصت از تمامی این تلاش ها قدردانی کنم.

مسجدی در این پیام تاکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که از ابتدا در کنار مردم و دولت جمهوری عراق در تمامی لحظات سخت قرار داشته است، در ادامه تلاش های دولت و ملت بزرگوار عراق برای بازسازی و تجدید ساختار و در مرحله سازندگی نیز پشتیبان و همراه خواهد بود.

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز یکشنبه در مراسمی رسما پاکسازی همه خاک عراق از وجود داعش را اعلام کرد. 

پربیننده ترین خبرها