گزارش روزنامه آس از سفر رئال مادرید به امارات

گزارش روزنامه آس از سفر رئال مادرید به امارات
دوشنبه 20 آذر 1396 - 16:19

رئال مادرید که باید نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان را در امارات متحده عربی و مقابل الجزیره برگزار کند به خاطر نتایج بازی‌های اخیر انگیزه خوبی دارد.

العالم-اروپا

در آستانه کریسمس تیم فوتبال رئال مادرید پیشرفت خوبی داشته است و توانسته سویا را در آخرین بازی لیگ با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. این یعنی در آستانه جام جهانی باشگاه‌ها این تیم انرژی خوبی گرفته است و می‎خواهد از عنوان قهرمانی‎‏اش دفاع کند.

زین‎الدین زیدان تیمی دارد که در خط حمله دچار مشکلاتی است، اما در دو بازی آخر مهاجمان این تیم نشان دادند که پیشرفت‎هایی کرده‎اند.

بازی بعد تیم فوتبال اسپانیایی در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌‎ها در امارات متحده عربی است و باید مقابل الجزیره بازی کند. به نظر رئال برای شکست دادن این تیم کار سختی پیش رو ندارد.

نکته دیگری که به غیر از برد سویا باعث افزایش انگیزه رئال شده است، کسب پنجمین توپ طلا توسط کریس رونالدو است که تا پیش از این انتقادات زیادی به او وارد بود که چرا گل نمی‎زند.

روزنامه آس اسپانیا نوشت نکته دیگر این است که رئال که در خط دفاع مشکلاتی داشته و گل‎‌های زیادی خورده در دو بازی اخیر توانسته دروازه‏ اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند. همچنین اشرف حکیمی، خسوس وایخو و ناچو فرناندس هم عملکرد خوبی در دیدار اخیر داشته‌اند.

مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز هر دو در شرایطی ایده‎آل هستند، این دو روز شنبه هم خوب کار کردند و نشان دادند اعتماد به نفس کافی را دوباره به دست آورده‌اند.

به نظر بزرگ‏‎ترین مشکل تیم زیدان در حال حاضر روی نیمکت ذخیره‎‌ها است. مارکوس یورنته و دنی سبایوس هر دو استحقاق بازی کردن دارند، اما در حالی که رونالدو فرم خوبی به دست آورده و گرت بیل هم آماده است، این بازیکنان دوباره شانسی برای بازی کردن به دست نخواهند آورد.

برای سفر به امارات رافائل واران و بیل هم همراه تیم هستند و این یعنی ممکن است در بازی هم حضور داشته باشند.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها