مرور شاه‌‌ماهی‌های نقل‌وانتقالات؛ از رحمتی و جباری تا ستاره پرسپولیس!

مرور شاه‌‌ماهی‌های نقل‌وانتقالات؛ از رحمتی و جباری تا ستاره پرسپولیس!
پنج‌شنبه 23 آذر 1396 - 22:34

مهدی رحمتی، شهباززاده، جباری و بیت‌سعید بیشتر از بقیه استقلالی‌ها احتمال جدایی از تیم را دارند. با توجه به اینکه سپاهان هم دنبال دروازه‌بان است، چند گلر خوب در آستانه جدایی از تیم‌شان هستند.

العالم-ایران/ورزشی

باز هم فصل نقل‌وانتقالات و باز هم بازار داغ شایعه. یک روز شهباززاده به ذوب‌آهنمی‌رود و روز دیگر خبر پیوستن فروزان به سپاهان منتشر می‌شود. یک روز مهدی رحمتی زردپوش می‌شود و جباری در مشهد دیده می‌شود. خبرهایی که هنوز هیچ‌ کدام‌شان تایید نشده‌اند. هر چند که در آستانه تایید باشند و بازیکنان هم در مصاحبه‌های‌شان تایید کنند که در آستانه جابه‌جایی قرار دارند. بازیکنانی که احتمال دارد از تیم‌شان جدا شوند و همه نگاه‌ها را به خودشان جلب کنند. 

مجتبی جباری: زیدان‌ِ آبی‌ها خیلی زود با مدیران باشگاه به مشکل خورد و ماه‌هاست که حتی اجازه حضور در تمرینات را هم ندارد. جباری حتی بعد از جلسه سه روز قبل با شفر هم به تمجید از این سرمربی پرداخت ولی بازگشت‌اش به تیم را در حیطه اختیارات مدیران باشگاه دانست. حالا از گوشه و کنار خبر رسیده که چند باشگاه مانند سیاه‌جامگان برای به خدمت گرفتن مجتبی جباری دست به کار شده‌اند.

مهدی رحمتی: پس از شکست استقلال در هفته پنجم مقابل پدیده تا الان رحمتی روی نیمکت نشسته است. با توجه به آمادگی بالای حسینی، بعید نیست که رحمتی قبل از بازنشستگی به تیمی دیگر برود تا به او بازی برسد. تحمل نیمکت‌نشینی برای کاپیتان استقلال خیلی هم ساده نیست.

حسن بیت‌سعید: بازیکنی که همین فصل قبل با ده گل زده و پنج پاس گل، یکی از بهترین‌های لیگ بود، در این فصل روی هیچ گلی تاثیر نداشت. حالا شفر هم خیلی به او اعتقاد ندارد و در همه حدس و گمان‌هایی که از لیست مازاد استقلال منتشر می‌شود حضور دارد.

عیسی آل‌کثیر: با توجه به اینکه نفت تهران درصد خیلی پایینی از قرارداد بازیکنانش را داده، شنیده شده این بازیکن می‌خواهد با استفاده از بندقراردادش، یک طرفه فسخ کند و از نفت جدا شود.

آندرانیک تیموریان: کاپیتان سابق تیم ملی در یک سال اخیر به قدری روند سرپایینی‌اش را با شیب تند رفته که حالا فیروز کریمی هم به او اعتقاد ندارد و در روزهای اول حضورش اعلام کرد که آندو را نمی‌خواهد. هر چند که تیموریان در بازی‌های آخر نیم‌فصل بازی کرده، ولی در صورت پیشنهاد بهتر، احتمالا باشگاه مخالفتی با جدایی‌اش نخواهد داشت.

موسی کولی‌بالی: مدافع استقلال‌خوزستان سه روز قبل در مصاحبه‌ای گفت: «بعد از اینکه به استقلال‌خوزستان آمدم دیدم تنها می‌خواهند در لیگ برتر بمانند. من هم نمی‌خواهم در تیمی بازی کنم که برای جام نمی‌جنگد و فقط می‌خواهم رضایت نامه من را بدهند». آنالیزورهای نود به کولی‌بالی به‌عنوان بهترین بازیکن تیم‌اش نمره ۲،۷۵ را در نیم‌فصل نخست داده‌اند که نشان می‌دهد این بازیکن در صورت دریافت فسخ قرارداد می‌تواند نیم‌فصل متفاوتی را رقم بزند.

شهاب گردان: در فصلی که سپاهان در به در دنبال دروازه‌بان است، گردان نیمکت‌نشین دروازه‌بان  ۲۳ ساله تیم‌اش شده است. اتفاقی که شاید گردان را قلقلک دهد که به‌عنوان دروازه‌بان اول به تیم سابق‌اش برگردد.

مهرداد محمدی: سپاهان به سایپا پیشنهاد جابه‌جایی محمدرضا اخباری با مهرداد محمدی را داده است. باشگاهی که چنین پیشنهادی می‌دهد، قطعا با پیشنهادهای دیگر هم راضی به جدایی محمدی خواهد شد.

محمدرضا اخباری: در چهار بازی اخیر سایپا به حامد فلاح‌زاده بازی داده است و حالا اخباری سکونشین، راهی جز جدایی از این تیم را ندارد.

محمد ابراهیمی: یحیی گل‌محمدی مصاحبه تندی علیه این بازیکن کرد و گفت که ابراهیمی بدترین بازیکن تیم‌اش در نیم‌فصل اول بود. هر چند که حالا یحیی عقب‌نشینی کرده و او را از لیست مازاد خارج کرد، ولی با حواشی اخیر راضی به جدایی این بازیکن خواهد شد. فقط کافی است پیشنهادی به محمد ابراهیمی برسد که برای این بازیکن هم راضی‌کننده باشد.

محسن فروزان: در چند روز اخیر شایعه‌های زیادی به بیرون درز کرده که سپاهان با فروزان به توافق رسیده و این درواز‌ه‌بان هم به مدیران اصفهانی گفته باید پول رضایت‌نامه‌اش را به پارس بدهند و او مشکلی بابت جدایی از تیم ندارد.

سجاد شهباززاده: سجاد در این فصل اصلا گل نزد و در هفته‌های اخیر هم کمتر به بازی می‌رود. قلعه‌نویی هم گفت که اگر استقلال نیازی به او ندارد، راغب است که شهباززاده را به ذوب‌آهن ببرد.

سیامک نعمتی: ستاره فصل قبل پیکان هم قربانی یک تصمیم برانکو شده است. برانکو خیلی به نیمکت‌نشینان تیم‌اش بها نمی‌دهد و با همین فرمول و اعتماد به بازیکنان فیکس، سه فصل است که بهترین تیم ایران را ساخته است. نعمتی هم خیلی واکنش مثبتی نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش نداشته و حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر جدایی‌اش مطرح می‌شود.

نود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها