ترامپ: نظام مهاجرتی کنونی تهدید علیه امنیت ملی آمریکاست

ترامپ: نظام مهاجرتی کنونی تهدید علیه امنیت ملی آمریکاست
يکشنبه 26 آذر 1396 - 04:51

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه سیاست های متعصبانه و ضدمهاجرتی خود با بیان اینکه روند کنونی مهاجرت تهدید علیه امنیت ملی آمریکا است، از کنگره خواست نظام مهاجرتی را اصلاح کند.

دونالد ترامپ در سخنرانی هفتگی خود از کنگره این کشور خواست نظام مهاجرتی را اصلاح کرده و آن را شایسته محور کند.
ترامپ روند کنونی مهاجرت زنجیره ای به این کشور را تهدید علیه امنیت ملی و باعث تحمیل هزینه های بیش از حد رفاهی به دولت فدرال دانست.
او به دو حادثه تروریستی اخیر در نیویورک اشاره کرد که عاملان آن از طریق نسبت فامیلی با یک شهروند یا ساکن آمریکا موفق شده بودند وارد این کشور شوند.
ترامپ همواره بر تغییر سیاست های مهاجرتی که از شعارهای انتخاباتی او بوده تاکید کرده و اقداماتی نیز در راستای ممنوعیت ورود شهروندان برخی کشورها به آمریکا انجام داده است.
فرمان ممنوعیت مسافرتی او که جنجال بسیاری نیز در آمریکا به پا کرد، مسافرت شهروندان شش کشور مسلمان به این کشور را محدود می کند.
ترامپ در اقدام دیگری قانون موسوم به داکا را که از 800 هزار نفر که در کودکی به این کشور آورده شده بودند، حمایت می کرد، لغو کرد.
رئیس جمهوری آمریکا همچنین بر ساخت دیوار در مرز این کشور با مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی اصرار دارد و مراحل ابتدایی آن را آغاز کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها