لغو تعطیلی هشتم ربیع الاول در کمیسیون اجتماعی مجلس

لغو تعطیلی هشتم ربیع الاول در کمیسیون اجتماعی مجلس
يکشنبه 26 آذر 1396 - 21:02

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح تعطیلات رسمی و لغو تعطیلی هشتم ربیع الاول در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

العالم - گوناگون

روح الله بابایی صالح در تشریح دستور کار امروز- یکشنبه- کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری بررسی طرح اصلاح تعطیلات رسمی در نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه حذف تعطیلی 8 ربیع‌الاول از تقویم رسمی کشور با حضور علی مطهری طراح طرح بررسی شد و با نظر موافق نمایندگان این تعطیلی لغو شد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان بر این باور بودند که این تعطیلی به دلیل اینکه از یک سوی مصادف با شهادت امام حسن عسگری (ع) و از سوی دیگر آغاز امامت امام عصر است لذا مردم دچار تناقض می‌شوند.

به گزارش خانه ملت، عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه تبصره ماده (84) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز این کمیسیون با حضور معاون اجرایی مجلس، برخی از مسئولان دیوان محاسبات و سایر دستگاه های مرتبط بررسی شد، بیان کرد: برای بررسی تخصصی این تبصره کارگروهی با حضور معاونت اجرایی و برخی اعضای کمیسیون تشکیل شد تا با بررسی بیشتر بتوانند به نتیجه قطعی در این رابطه دست یابند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها