وعده پاسخ قوه قضاییه به کلیپ احمدی نژاد

وعده پاسخ قوه قضاییه به کلیپ احمدی نژاد
دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:46

دادستان کل کشور وعده داد که ظرف یکی دو روز آینده به کلیپ محمود احمدی نژاد پاسخ داده خواهد شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر منتظری، دادستان کل کشور، درباره انتشار کلیپی از محمود احمدی نژاد رییس دولت های نهم و دهم خطاب به رییس قوه قضاییه گفت که ظرف یکی دو روز آینده به این موضوع پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام منتظری روز دوشنبه در حاشیه همایش تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس ناجا در جمع خبرنگاران، این مطلب را اعلام کرد.
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید نقش آفرین باشد
منتظری در ادامه درباره لزوم انتخاب مسئول برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مسئله قاچاق کالا و ارز کاری است که از عهده یک نَفَر برنمی آید از این رو ستاد را تشکیل دادند و این ستاد باید اهتمام لازم را در مبارزه داشته باشد.
وی ادامه داد: ستاد باید رییس پا به کار داشته باشد و به قدری نقش آفرین باشد که اگر من در دستگاه قصایی یا هر کدام از دستگاه های ذیربط ضعفی در کارشان است ستاد باید برای رفع آن، موضوع را دنبال کند.
دادستان کل کشور اظهارکرد: ستاد با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صدای همه را در آورده و همه از این وضعیت گله مند هستیم حداقل در این بخش، باید فعال شود. 
منتظری در پاسخ به این سوال که قوه قضاییه در مجازات متهمان و قاچاقچیان کالا و ارز چه اقدامات قابل توجهی انجام داده که برای قاچاقچیان دیگر بازدارنده باشد، گفت: دستگاه قضایی این اهتمام را دارد اما یکی از دستگاههای موثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان تعزیرات است که زیر مجموعه دولت است؛ موارد تعریف شده در قانون که به دستگاه قضایی مربوط می شود را انجام می دهیم و با سازمان تعزیرات تعامل داریم و به آنها کمک می کنیم تا در این زمینه موفق عمل کنند.
وی ادامه داد: مجموعه ای هستند که هر کدام درصدی از اختیارات را دارند و با همکاری یکدیگر این پدیده شوم را باید از بین ببرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها