شمخانی انتقاد کرد؛

نمایش مسخره نیکی هیلی علیه ایران/ بمب های خوشه ای، سند جنایت آمریکا دریمن

نمایش مسخره نیکی هیلی علیه ایران/ بمب های خوشه ای، سند جنایت آمریکا دریمن
دوشنبه 27 آذر 1396 - 15:14

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سخنان نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران و توان دفاعی یمن، نمایشی بسیار ضعیف، مسخره و حتی فاقد پشتوانه فنی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

دریابان علی شمخانی روز دوشنبه در حاشیه یادواره شهدای ترور کردستان در جمع خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران اگر اقدامی انجام دهد بدون هیچ ابهامی آن را آشکارا اعلام می کند و هیچ ابهامی در کارهای خود ندارد.
وی افزود: سخنان «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل فاقد سند بود و اگر قرار است با سند چیزی را ثابت کنند بمب های خوشه ای آمریکا در خیابان های صنعا سندی قوی تر است که دخالت آمریکا را در وضعیتی که علیه مردم یمن ایجاد شده، نشان می دهد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: مردم یمن امروز در محاصره و بمباران قرار دارند و همه این اقدام ها با پشتیبانی، همکاری و حمایت آمریکا از عربستان سعودی انجام می شود. 
به گزارش ایرنا، از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر از مردم ایران به وسیله گروهک های تروریستی شهید شده اند که از این تعداد بیش از یک هزار و 871 نفر مربوط به استان کردستان هستند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز برای شرکت در همایش بزرگداشت شهدای ترور کردستان، حضور در شورای اداری و برنامه ریزی استان و برنامه های فرهنگی و سخنرانی در جمع دانشجویان به این استان سفر کرده است. 
شمخانی همچنین در این سفر ضمن شرکت در همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان با ایثارگران این استان نیز دیدار و گفت و گو می کند. 
کردستان با گستره 29 هزار و 137 کیلومتر مربع بر پایه سرشماری سال 1395 یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد.

پربیننده ترین خبرها