عبدالملک حوثی:

متجاوزان، صنعا را بمباران می کنند و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم/ تجربه موشکی ما روز به روز پیشرفته تر می شود و برد آن افزایش می یابد

متجاوزان، صنعا را بمباران می کنند و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم/  تجربه موشکی ما روز به روز پیشرفته تر می شود و برد آن افزایش می یابد
سه شنبه 28 آذر 1396 - 16:56

رهبر انصارالله یمن گفت: موشک بالستیک امروز به کاخهای دشمن رسید و هر چقدر جنایت های متجاوزان بیشتر شود، شیوه های ما برای مقابله افزایش خواهد یافت.

العالم _ یمن

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود درباره آخرین تحولات مربوط به این کشور پس از گذشت 1000 روز از تجاوزات آشکار سعودی علیه یمن  گفت: ائتلاف متجاوز سعودی تمام قوانین و پیمان ها را نقض کرده است و به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی افزود: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می آید و عربستان و امارات ابزارهای او هستند. 

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی برای تحقق اهدافش دست به هر جنایتی زد اظهارداشت: متجاوزان بازارها و مناطق مسکونی را هدف قرار می دهند تا غیرنظامیان بیشتری را به قتل برسانند زیرا هدف متجاوزین شكستن اراده مردم یمن و نابوىي تمام عناصر زندگی مرىم يمن است.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه متجاوزان طي 1000 روز گذشته تلاش کردند يک ملت مسلمان و آزاده را از بين ببرند و سرزمين آن‌ها را اشغال کنند گفت: جهان از جمله سازمان ملل هم به جنایتهای متجاوزان علیه یمن اذعان کردند. سازمان ملل و نهادهای بین المللی به رغم همدستی با عربستان، در نهایت به بخش کوچکی از این جنایتها اذعان کردند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه عربستان و امارات نقش مخربی در امت اسلام بازی می کنند افزود: رژیم سعودی فقط ابزاری در دست آمریکاست.

 عبدالملک حوثی با بیان اینکه ادعاهای نظام عربستان تفاوتی با ادعاهای ابوجهل ندارد افزود: اقدامات نظام سعودی هیچ گونه ارتباطی با اسلام ندارد.

 وی با تاکید بر این موضوع که هیچگاه از تصمیمی که برای مقابله با متجاوز گرفتیم پشیمان نخواهیم شد بیان داشت: در برابر این هزار روز جنایت و ریختن خون بیگناهان و تجاوزگری، هزار روز مقاومت نیز وجود داشت و ملت یمن در مقابل جدیدترین تکنولوژی های نظامی غربی مرگبار ایستادگی کرد.

رهبر انصارالله یمن افزود: اگر  ملت یمن تصمیم می گرفت در مقابل متجاوزان تسلیم شود، تصمیمی شرم آور و لکه ننگی در تاریخ بود و ما در موقعیتی مقدس هستیم که در دنیا و آخرت به آن افتخار می کنیم.

 عبدالملک حوثی تصریح کرد: ائتلاف متجاوز برای تداوم تجاوزگری علیه یمن به مدت دو هفته و یا نهایتا دو ماه برنامه ریزی کرده بود که  با مقاومت مردم یمن مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه مسئولانی در ائتلاف متجاوز چند بار به صورت «عبدربه منصور هادی» سیلی زدند.

رهبر انصارالله یمن گفت: موشک بالستیک امروز به کاخهای دشمن رسید و هر چقدر جنایت های متجاوزان بیشتر شود، شیوه های ما برای مقابله افزایش خواهد یافت.

عبدالملک حوثی یادآور شد: ائتلاف متجاوز تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا یمن شاهد یک قحطی بی سابقه شود

وی تاکید کرد: شما صنعا را بمباران میکنید و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم، شما کاخ ریاست جمهوری صنعا را بمباران می کنید و ما کاخهای شما را بمباران می کنیم.

عبدالملک حوثی یادآور شد: متجاوزان می بایست از شکستشان در عراق و سوریه عبرت می گرفتتد.


رهبر انصارالله یمن با تاکید بر این نکته که گزینه ای به جز مقاومت در برابر متجاوزان نداریم افزود: ما چهره زشت دشمن را در این کشتارها و محاصره دیدیم و یمنی ها از وحشیگری نظام سعودی بهت زده شدند

وی تصریح کرد: دعوت به اختلاف و تفرقه یکی از شیوه های دشمن در یمن است و هر کسی که خواهان گشودن صفحه ای جدید با دشمن است، باید بهای موضع خود را پرداخت کند.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه ما در مرحله ای استثنایی و تاریخی هستیم، و یمن امروز با چالشی سرنوشت ساز روبروست تاکید کرد: تجربه موشکی ما روز به روز پیشرفته تر می شود و برد آن افزایش می یابد و اماکن دیگری را هدف قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از یمنی ها به منظور دفاع از یمن و مقابله با دشمن  آماده هستند تا دست به هر اقدامی  بزنند خاطرنشان کرد: اکنون ما همه ی عوامل لازم برای کسب قدرت را مورد توجه و اهتمام قرار می دهیم.

پربیننده ترین خبرها