در پی حملات جنگنده های سعودی؛

38 شهید و زخمی در چند ساعت گذشته در سراسر یمن

38 شهید و زخمی در چند ساعت گذشته در سراسر یمن
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 16:26

جنگنده های متجاوز عربستان در چند ساعت گذشته با حمله به چند استان یمن 38 یمنی را شهید و زخمی کردند که در میان آنها تعدادی زن و کودک وجود دارند.  

العالم - یمن

خبرگزاری یمنی سبأ نت امروز چهارشنبه گزارش داد: حملۀ هوائی جنگنده های متجاوز به یک خانه مسکونی در منطقه عبیه در شهر بیحان استان شبوه (جنوب شرق) 15 شهید برجای گذاشت که چند زن و کودک در میان شهداء دیده می شوند.

بیش از 7 یمنی هم در حملۀ هوائی متجاوزان به خودروهای شخصی در منطقه الجاح در شهر بیت الفقیه استان حدیده شهید و زخمی شدند . متجاوزان همچنین 4 بار به شهرهای الجراحی و الدریهمی حمله کردند.

در استان تعز (جنوب غرب) هم مزدوران عربستان سعودی با گلوله های خمپاره به یک خانه مسکونی در روستای الشعوبه در شهر الوازعیه حمله کردند که در این حمله خمپاره ای 3 زن و 6 کودک شهید شدند.

جنگنده های متجاوز همچنین 2 بار به منطقه الجوف در شهر القرشیه استان البیضاء (مرکز) حمله کردند و در این حمله 3 یمنی شهید و 3 یمنی دیگر زخمی شدند.

حمله هوائی به یک خودروی شخصی در روستای المدید در شهر نهم استان صنعاء (شمال غرب) هم باعث جراحت شدید یک یمنی شد . مزدوران هم  خانه های مسکونی را در شهر حریب القرامیش استان مأرب (مرکز) با گلوله های خمپاره زیر آتش گرفتند.

جنگنده های متجاوز 4 بار به اراضی کشاورزی مناطق محدیده، آل صبحان، آل مجدع در شهر باقم استان صنعاء، 2 بار به منطقه الازهور در شهر رازح، 2 بار به منطقه الغور در شهر مرزی غمر و 3 بار به شهر الظاهر حمله کردند.

نظامیان عربستانی همچنین با موشک و خمپاره به مناطق آل الشیخ و آل مقنع در شهر منبه و به منطقه الغور در شهر غمر حمله کردند.

جنگنده های متجاوز 6 بار به شهر خب و الشعف در استان الجوف (شمال مرکزی) ، 6 بار نیز به شهرهای حرض و میدی در استان حجه (غرب) و 2 بار به منطقه جبل المرحه نزدیک کارخانه سیمان استان عمران (غرب) حمله کردند.  

بالگردهای آپاچی متجاوزان همچنین بیش از 93 موشک به سوی منطقه مرزی الحثیره در استان جیزان (در مرز عربستان با یمن) شلیک کردند.   

214

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها