جمهوری‌خواهان فشار بر داماد ترامپ را افزایش دادند

جمهوری‌خواهان فشار بر داماد ترامپ را افزایش دادند
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 16:25

فرماندار جمهوری‌خواه ایالت نیوجرسی می‌گوید که داماد ترامپ باید در چارچوب تحقیقات درباره دخالت روسیه، در معرض بررسی‌های موشکافانه‌ای قرار بگیرد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش بیزینس‌اینسایدر، کریس کریستی، فرماندار جمهوری‌خواه ایالات نیوجرسی آمریکا می‌گوید با توجه به نتایج حاصل از تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات این کشور، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ باید در معرض بررسی موشکفانه‌ تحقیقات جاری درباره دخالت روسیه در انتخابات سال گذشته این کشور قرار بگیرد، تحقیقاتی که تاکنون سه دستیار پیشین ترامپ را به دام انداخته است.

کریستی تأکید کرد که کوشنر باید در معرض این بررسی‌های موشکفانه قرار بگیرد، زیرا «وی در تیم انتقال درگیر بود و در نشست‌هایی درگیر بود که می‌توانند نقش وی را زیر سئوال ببرند».

رابرت مولر، دادستان ویژه تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا در حال تحقیق درباره پیوندهای احتمالی اعضای کارزار تبلیغاتی ترامپ با روسیه است و طبق گزارش‌ها در حال بررسی نقش کوشنر در این کارزار و تیم انتقال قدرت ترامپ است.

به گزارش تسنیم به نقل از بیزینس‌اینسایدر، کریستی همچنی می‌گوید که این موضوع که کوشنر گناهکار است یا خیر بستگی به بررسی تمامی حقایق از سوی مولر دارد.

کریستی که پس از پیروزی ترامپ در تیم انتقال قدرت قرار داشت و پس از مدتی از این تیم اخراج شد، پیشینه‌ای سرشار از درگیری و نزاع با خانواده کوشنر داشته است. کریستی زمانی که یک دادستان بود توانست پدر کوشنر را در یک پرونده فرار مالیاتی، دروغ گفتن به کمیسیون فدرال انتخابات و اقدامات تلافی‌جویانه علیه یک شاهد دادگاه فدرال، محکوم کند.

کوشنر در سال 2014 و پس از محکومیت پدرش گفته بود که «احساس می‌کنم آنچه که رخ داد آشکارا بی‌عدالتی بود».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها