تسلیت جهانگیری در پی ارتحال آیت الله حائری

تسلیت جهانگیری در پی ارتحال آیت الله حائری
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 22:18

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی، ارتحال روحانی مبارز و انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در پیامی، ارتحال روحانی مبارز و انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام  اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


اناللّه و انا الیه راجعون


خبر ارتحال روحانی مبارز و انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز که عمر بابرکت خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و مردم سپری کرد، موجب تأثر و تأسف گردید.

مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی از مبارزان قبل از انقلاب اسلامی و از یاران امام (ره) و رهبری، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های مختلف ازجمله سه دوره حضور در مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمندی بود.

مصیبت درگذشت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان فارس و به ویژه به بیت مکرم‌ ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس‌جمهور

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها