خبرنگار العالم گزارش داد؛

زخمی شدن خبرنگاران بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی + فیلم

جمعه 1 دی 1396 - 15:59

اکثر اراضی فلسطین در سومین جمعه خشم فلسطینیان صحنه اعتراضات و تظاهرات گسترده علیه تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره قدس است. 

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی با استفاده از گازهای سمی خبرنگاران را هدف قرار می دهند تا در مسیر انتقال حقیقت آن چه که در جریان درگیری ها بین جوانان فلسطینی و صهیونیست ها در سومین جمعه پیاپی رخ می دهد مانع تراشی کند

خبرنگار العالم تصریح کرد: مسیر رام الله به سمت البیره صحنه راهپیمایی گسترده فلسطینیان است و نظامیان رژیم صهیونیستی در همین زمان با استفاده از گاز سمی خبرنگاران را هدف قرار می دهند تا مانع از فعالیت آنان برای پوشش واقعیت ها و حقیقت تحولات شوند و بر اثر آن تعدادی از خبرنگاران و ده ها معترض فلسطینی مصدوم و احساس خفگی شدید کردند.

 همچنین درگیری بین فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر قدس همزمان با آغاز سومین جمعه خشم آغاز شد و فلسطینیان با نظامیان اسرائیلی در بیت لحم و خط تماس در شرق نوار غزه درگیر شدند. نظامیان اسرائیلی با استفاده از گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور تظاهرکنندگان را پراکنده کردند.

خبرنگار العالم افزود: در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی در چندین محور و منطقه در کرانه باختری رود اردن تعدادی از شهروندان غیر نظامی فلسطین زخمی شدند. دو شهروند فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در سلفیت زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم اشغالگر قدس به طور گسترده در قدس و دیگر مناطق فلسطین با هدف سرکوب تظاهرات فلسطینیان علیه ترامپ مستقر شده اند.

پربیننده ترین خبرها