ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشور
دوشنبه 4 دی 1396 - 12:06

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

العالم- ایران

امیر سرکرده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: روز گذشته دماسنج تهران عدد بالای 20 درجه را هم  نشان داد اما این دمای هوا پایدار نیست به طوری که پیش بینی می شود از امروز تا آخر هفته روند کاهشی دما را داشته باشیم.
وی ادامه داد : خیلی از شهرهای شمال غرب کشور و نواحی غربی­ و نیمه شمالی از امروز بارش باران دارد به طوری که در استان هایی همچون آذربایجان غربی و شرقی ، اردبیل ، کردستان ، کرمانشاه، ایلام، شمال استان خوزستان، همدان ، لرستان، چهارمحال بختیاری، زنجان، قزوین، البرز، تهران ، گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی بارش باران داریم.
کارشناس هواشناسی با اشاره به پیش بینی بارش برای فردا سه شنبه تصریح کرد: در روز سه شنبه نیز همین شرایط وجود خواهد داشت و البته از شمال غرب بارش ها کم می شود اما در استان هایی مانند مازندران ، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیوله و بویراحمد و استان مرکزی همچنان بارش خواهیم داشت و پیش بینی می شود برای نواحی کوهستانی بارش ها به صورت برف باشد.
سرکرده افزود: برای امروز در جنوب غرب کشور در استان خوزستان وزش باد نسبتا شدیدی پیش بینی می شود و شاهد کاهش دید افقی و گرد و خاک از امروز خواهیم بود.
وی با اشاره به وضع هوای تهران گفت : از بعداز ظهر امروز بر ابرهای آسمان تهران کم کم افزوده می شود و انتظار بارش وجود دارد و دمای هوای تهران به 16 تا 17 درجه خواهد رسید.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها