شکست در میدان انتقام در توییتر؛ توهین دوباره وزیر خارجه بحرین به ایران!

شکست در میدان انتقام در توییتر؛ توهین دوباره وزیر خارجه بحرین به ایران!
سه شنبه 5 دی 1396 - 23:20

خالد بن احمد آل خلیفه در اظهاراتی سخیف بار دیگر اتهامات بی اساسی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

العالم _ بحرین

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی سخیف، مضحک و دور از ادب بار دیگر چشمانش را بست و دهانش را باز کرد و اتهامات بی اساسی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: 

جمهوری اسلامی (ایران) و پیروانش میدانند چه کسی جلوی پروژه توسعه طلبانه خبیث آنان را گرفته است و برضد آن دسیسه می کنند. خداوند پادشاه ما و مردان مخلص او را حفظ کند.

مجددا از فرصت استفاده کرده و تکرار می‌کنم ایران مستدام است اما جمهوری اسلامی امری اضطراری و زودگذر، شرایطی عجیب-غریب و چیزی موقت است. 

اگر جمهوری اسلامی حرفهای ما به مذاقش خوش نمی آید، آب دریا را بنوشد و سرش را به دیوار بکوبد، ما و دوستانمان با قوت در برابر جمهوری اسلامی و پیروانش و پروژه هایش ایستاده ایم.

این در حالی است که حاکمان بحرینی ارزشی برای حقوق شهروندی مردم بحرین به خصوص شیعیان غائل نمی شوند و روز گذشته دادگاه نظامی بحرین طی حکمی 6 نفر را به اتهام واهی دست داشتن در طراحی برای ترور فرمانده ارتش این کشور به اعدام محکوم کرد. بیشتر بخوانید

امروز نیز انجمن حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای درباره حکم اعدام صادر شده برای 6 تن از کسانی که به تلاش برای ترور فرمانده کل نیروی دفاع بحرین متهم شده اند گفت این حکم پس از گرفتن اعتراف زیر شکنجه و نقض  اصول محاکمه عادلانه صادر شده است. جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.

جزئیات حمله وحشیانه نیروهای امنیتی آل خلیفه به معترضان به حکم های اعدام برای جوانان بحرینی را اینجا بخوانید.

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه بحرین چند روز پیش در واکنش به تصمیم ترامپ در رابطه با قدس مسئله فلسطین را یک مسئله فرعی دانسته بود. بیشتر بخوانید

خشم فلسطینی‌ها از اظهارات صهیونیستی وزیر بحرینی را اینجا بخوانید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها