لاریجانی: خیرین سلامت طرح های نیمه تمام بیمارستانی را تکمیل کنند

لاریجانی: خیرین سلامت طرح های نیمه تمام بیمارستانی را تکمیل کنند
چهارشنبه 6 دی 1396 - 07:59

رئیس مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت تعداد زیادی بیمارستان های نیمه کاره دارد، از خیرین سلامت خواست به جای آغاز طرح های جدید، تکمیل طرح های نیمه کاره را بر عهده بگیرند.

العالم- ایران/ سیاسی 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر  سه شنبه  با مجمع خیرین سلامت دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی خیرین را افرادی خدوم، مخلص و متواضع دانست و به بیان چند پیشنهاد برای کار خیرین حوزه سلامت پرداخت و افزود: در حال حاضر وزارت بهداشت تعداد زیادی طرح های بهداشتی و بیمارستان های نیمه کاره دارد که پس از اندکی سرمایه گذاری کار رها شده و اکنون شما می توانید آنها را تکمیل کنید.

لاریجانی با بیان این که خیرین می توانند در استان های مختلف طرح ها را بررسی کرده و برخی از آنها را برای تکمیل انتخاب کنند، اظهار داشت: به جای این که طرح جدیدی را آغاز کنید که کار آن سخت تر است طرح های نیمه کاره را تمام کنید.

وی با بیان این که در خارج از کشور نیز ایرانیان متمول داریم که برای حضور در کار خیر آمادگی دارند، خاطر نشان کرد: جلسه ای با آن ها در داخل یا خارج از کشور بگذارید و طرح های نیمه تمام را به آنها نشان دهید و برای کار از آنها دعوت کنید لذا علاوه بر این که خدمت است، همگرایی نیز به وجود می آید و کار کم ارزشی نیست.
لاریجانی با بیان این که در سفرهای داخلی می توانید حضور داشته باشید تا از نزدیک طرح های نیمه کاره را ببینید، تاکید کرد: البته پیش از این خیرین سلامت در بسیاری از روستاها طرح های نیمه تمام بهداشتی و بیمارستانی را تکمیل کرده اند اما با حضور در سفرها و آشنایی با نقاط نیازمند می توان از ظرفیت خیرین برای تکمیل طرح ها استفاده کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث معافیت واردات تجهیزات پزشکی از پرداخت گمرک و معافیت از عوارض شهرداری در جریان ساخت و ساز را نیز در مجلس پیگیری می کنیم.
در ابتدای این جلسه حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و رئیس فراکسیون حمایت از خیرین نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خیرین سلامت پرداختند.

خانه ملت

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها