توصیه لاریجانی به دولت درباره پیگیری طرح حمایت از انقلاب فلسطین

توصیه لاریجانی به دولت درباره پیگیری طرح حمایت از انقلاب فلسطین
چهارشنبه 6 دی 1396 - 10:11

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با توجه به رای بالایی که به طرح حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین داده شد، مسائل مربوطه را پیگیری کند.

العالم- ایران/ سیاسی 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علین امروز (چهارنشبه) پارلمان، پس از تصویب طرح دوفوریتی حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین طی سخنانی گفت: از نمایندگان برای رای قاطعی که به این طرح داده‌اند تشکر می‌کنم.

وی به اظهارات ترامپ اشاره کرد و افزود: اقدامی را به نظر طراحی شده از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا بود و در حقیقت توطئه‌ای بود که روند سازش آبکی را دنبال می‌کرد تا به فلسطین لطمه بزنند. البته آنها زمانی که با افکار عمومی کشورها و همچنین کشورهای اسلامی مواجه شدند دنبال سناریویی مبتذل دیگری رفتند.

لاریجانی نمایندگان را مورد خطاب قرار داد و گفت: امروز کار درستی در مجلس انجام شد و از شما تشکر می‌کنم. انشاالله دولت با این رای بالایی که به این طرح دادند آن را به جد دنبال کنند.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در سازمان ملل یک آهن پاره را به نمایش گذاشتند و ادعا کردند لاشه موشکی است که جمهوری اسلامی ایران به یمن داده اما سازمان ملل با رای بالا این کار را تقبیح کرد.

پربیننده ترین خبرها