راه اندازی 16 مرکز پلیس جدید،برای تسلط بیشتر صهیونیست ها بر قدس

راه اندازی 16 مرکز پلیس جدید،برای تسلط بیشتر صهیونیست ها بر قدس
چهارشنبه 6 دی 1396 - 10:32

خبرگزاری معا فلسطین سه شنبه شب به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد، این رژیم برای تسلط بیشتر بر مناطق مختلف قدس، 16 مرکز جدید پلیس در بخش های مختلف فلسطین ایجاد می کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

به گزارش خبرگزاری معا به نقل از تارنمای صهیونیستی «معاریو»، دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در دروازه دمشق (باب العامود) یکی از دروازه های مشهور مسجد الاقصی را تشدید کرده اند.
براساس گزارش روزنامه معاریو، این تدابیر جدید امنیتی که به طرح «دروازه دمشق» شهرت دارد، طرحی جامع و کامل خواهد بود که تغییراتی در نور مسجد الاقصی داده می شود، 40 دوربین مراقبت در این منطقه نصب می شود و در سایه این طرح، نظامیان صهیونیستی می توانند تمامی ورودی های منتهی به دروازه دمشق را پیگیری کنند.
بنا بر گزارش رسانه های صهیونیست، این تصمیم ارتش اسرائیل بر اساس توصیه دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی پس از خیزش مردم فلسطین در مورد نصب دروازه های الکترونیکی در مسجد الاقصی در جولای گذشته (تیرماه) گرفته شده است. 
این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که مجمع عمومی سازمان ملل متحد پنجشنبه گذشته (30 آذر 96) در مخالفت با تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی قطعنامه ای را با 128 رای موافق، 9 رای مخالف و 35 رای ممتنع تصویب کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز دوشنبه گذشته (27 آذرماه 96) قطعنامه پیشنهادی مصر را در مخالفت با تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس به رای گذاشت.
این قطعنامه با وجود رای مثبت 14 کشور از مجموع 15 عضو شورای امنیت، با وتوی آمریکا روبرو شد و به تصویب نرسید.
سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.
تحلیلگران سیاسی، این اقدام را خط بطلانی بر طرح احتمالی سازش و نقض اساسی حقوق مردم فلسطین می دانند.

پربیننده ترین خبرها