رجزخوانی رزمنده نُجَباء در فاکس نیوز

رجزخوانی رزمنده نُجَباء در فاکس نیوز
پنج‌شنبه 7 دی 1396 - 12:40

شبکه فاکس‌نیوز در گزارشی به اظهارات صریح رزمنده مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته است.

العالم _ عراق

شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز (FOXNEWS) در گزارشی بسیج مردمی عراق را تهدیدی علیه منافع واشنگتن معرفی کرد.

این رسانه که دیدگاه‌های نومحافظه‌کارانه را در ایالات‌متحده ترویج و تقویت می‌کند، در گزارش خود آورده است: بعد از آبدیده شدن در نبرد با داعش، اکنون شبه‌نظامیان تحت‌الحمایه ایران در عراق که روابط تنگاتنگی با تهران دارند، سوگند خورده‌اند که ارتش آمریکا و ائتلاف را از کشورشان اخراج کنند.

فاکس نیوز با اشاره به مطلب فوق افزود: این دیدگاهِ فرماندهان بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) است که حدود ۱۰۰.۰۰۰ مبارز را مدیریت می‌کنند و تجربه توأمان جنگ با داعش و آمریکا را در کارنامه دارند.

وب‌سایت رسمی این شبکه آمریکایی نوشت: «سیف‌علی ۳۷ ساله» یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به خبرنگار فاکس‌نیوز گفت "آمریکا فقط باید یک سفارتخانه در عراق داشته باشد و بس؛ در صورت حضور نظامی، ما آن‌ها را هدف قرار خواهیم داد. من بعد از سال ۲۰۰۳ هم با آمریکایی‌ها و هم با انگلیسی‌ها در جنوب عراق جنگیده‌ام و به این کار افتخار می‌کنم. من از مردم آمریکا متنفر نیستم، اما از نیروهای نظامی آمریکا متنفرم که البته بسیاری از آن‌ها را هم کشته‌ام".

فاکس‌نیوز در پایان گزارش خود با اشاره به اظهارات صریح رزمنده مقاومت اسلامی نُجَباء خاطرنشان ساخت: او یکی از هزاران عضو بسیج مردمی عراق است که با استفاده از تسلیحات و مهمات ایرانی، جان صدها نیروی آمریکایی را در طول سال‌های اخیر گرفته‌اند.

پربیننده ترین خبرها