هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

تیم شفر به برادرش هم رحم نکرد/ استقلال جای پیکان را در رده چهارم گرفت

تیم شفر به برادرش هم رحم نکرد/ استقلال جای پیکان را در رده چهارم گرفت
پنج‌شنبه 7 دی 1396 - 17:01

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر شهر اهواز از هفته هفدهم لیگ برتر با برتری شاگردان شفر به پایان رسید.

العالم _ ایران / ورزشی

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور ۲۵ هزار نفر برگزار شد که در نهایت تیم استقلال موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. 

تیم فوتبال استقلال که با حضور شفر دگرگون شده است بعد از برتری سه گله مقابل سپاهان و برتری مقابل ایرانجوان در جام حذفی با سه گل و همچنین در هم شکستن نفت آبادان با 4 گل در تهران این بار در دیدار خارج از خانه شاگردان ویسی را وادار به شکست کرد تا روند رو به رشد این تیم کاملا نمایان شود. استقلال با این برد با 26 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و تا قبل از بازی فردای شاگردان جلالی جای پیکان را در این رده گرفت.

داور: مهدی سیدعلی

کمک‌ها: علی میرزابیگی و محمد راهی

اخطار: روزبه چشمی و محسن کریمی و جباروف و امید نورافکن از استقلال و وحید نامداری و جونیور و فرزاد بهمنی از استقلال خوزستان

اخراج: 

گل: محسن کریمی(۷) و علی قربانی (۴۷)و  روزبه چشمی (۷۳) استقلال

ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی( ۳۵- رضا مرادی) ،ابوالفضل علایی، مهرداد پورابوالقاسم،محمد آرام طبع (46 عبدالله بحرانی)،سلمان بحرانی،وحیدنامداری،علیرضا دغاغله،یونس دلفی،فرزاد بهمنی( ۶۹- ناصر قلاوند) و جونیور مارینی

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب استقلال : سیدحسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جباروف( ۶۳- پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان( ۷۸- مهدی قائدی) ، محسن کریمی (۷۷- فرشید اسماعیلی) و علی قربانی

سرمربی:وینفرد شفر

 

 


دقیقه 1+90
پاس در عمق ابراهیمی پشت مدافعان حریف به قائدی رسید که ضربه این بازیکن در ابتدا توسط شیخ ویسی و در مرحله بعد توسط مدافع استقلال خوزستان دفع شد.
 


دقیقه 88
ضربه فرشید باقری توسط شیخ ویسی در دو مرحله دفع شد تا استقلال از رسیدن گل چهارم محروم شود.
 


دقیقه 86
ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه توسط شیخ ویسی در دو مرحله مهار شد.
 


دقیقه 81

ضربه مارینی از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف زیاد راهی اوت شد.
 


دقیقه 80
ارسال امید ابراهیمی در دهانه دروازه توسط منتظری درون دروازه حریف قرار گرفت اما داور با اعلام آفساید گل را مردود اعلام کرد.
 


دقیقه 73
پاس در عرض داریوش شجاعیان به چشمی رسید که این بازیکن بعد از عبور از یک بازیکن با ضربه ای رو پا گل سوم استقلال را به ثمر رساند.
 


دقیقه 68
ضربه فنی داریوش شجاعیان از بالای دروازه شیخ ویسی راهی اوت شد. در این دقایق بازی در میانه زمین دنبال می‌شود.
 

در این دقایق بازی به دلیل پرتاب سنگ از سوی طرفداران استقلال خوزستان متوقف شد اما با کمک نیروی انتظامی مشکل حل شد.


دقیقه 48
حرکت شجاعیان در محوطه جریمه نماینده خوزستان با ضربه محکم این بازیکن یک کرنر را برای تیم تهرانی رقم زد.
 


دقیقه 47

حرکت علی قربانی در محوطه جریمه استقلال خوزستان با ضربه در عرض این بازیکن بعد از اصابت به مدافع استقلال خوزستان از بالای سر شیخ ویسی درون دروازه استقلال خوزستان قرار گرفت.
 


دقیقه 3+45
پاس در عمق علی قربانی در حالی که کریمی در یک قدمی توپ قرار داشت توسط شیخ ویسی جمع شد.
 


دقیقه 37
ضربه پای چپ جونیور مارینی در محوطه جریمه استقلال را سید حسین حسینی راهی کرنر کرد.
 


دقیقه 30
حرکت خوب شجاعیان در محوطه جریمه استقلال خوزستان همراه شد و ارسال این بازیکن با ضربه سر فرشید باقری توسط شیخ ویسی دفع شد، در برگشت دوباره ضربه محکم باقری به تیر دروازه خورد تا شانس گل دوم برای آبی‌پوشان تهرانی از دست برود.
 


دقیقه 28
پاس خوب هافبک استقلال در عمق مدافعان حریف علی قربانی را با شیخ ویسی تک به تک کرد اما تعلل مهاجم استقلال تهران باعث شد تا مدافع حریف به وی رسیده و توپ را دفع کند.
 


دقیقه 20

ارسال ووریا غفوری از جناح راست را علی قربانی با ضربه سر به سمت دروزاه استقلال خوزستان زد که توپ در دستان شیخ ویسی قرار گرفت.
 


دقیقه 13
پاس خوب جباروف پشت مدافعان استقلال خوزستان به ابراهیمی رسید و این بازیکن با یک پاس در عرض باز هم هافبک ازبک را در موقعیت قرار داد که ضربه پاس راست وی با اختلاف کمی به بیرون رفت. استقلال خوزستان و مدافعانش در این لحظات آشفته نشان می‌دهند.
 


دقیقه 10
ارسال کرنر خطرناک روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه آکروباتیک و ناقص محسن کریمی از کنار دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت.
 

دقیقه 7

  حرکت خوب ووریا غفوری از جناح راست با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که همین ضربه گل اول استقلال تهران را رقم زد.

 دقیقه 6

پاس خوب شجاعیان پشت مدافعان استقلال خوزستان به محسن کریمی رسید که این بازیکن با عبور از مدافعان استقلال خوزستان صحنه جالبی را رقم زد اما ضربه محکم وی را شیخ ویسی برگشت داد.

 

دقیقه 3

بازی در این لحظات در اختیار استقلالی‌های تهران است و یکی دو توپ از کناره‌ها روی دروازه شیخ ویسی ارسال شد که مدافعان استقلال خوزستان توپ را برگشت دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها