مرسدس بنز معروف هیتلر در حراج + تصاویر

مرسدس بنز معروف هیتلر در حراج + تصاویر
پنج‌شنبه 7 دی 1396 - 20:53

خودروی ضدگلوله مرسدس بنز ۷۷۰K Grosser Open Tourer که در سال ۱۹۳۹ میلادی برای محافظت از رهبر نازی‌های آلمان یعنی "آدولف هیتلر" ساخته شده است.

العالم-گوناگون

 خودروی ضدگلوله مرسدس بنز ۷۷۰K Grosser Open Tourer که در سال ۱۹۳۹ میلادی برای محافظت از رهبر نازی‌های آلمان یعنی "آدولف هیتلر" ساخته شده است، در تاریخ ۱۷ ژانویه سال آینده میلادی توسط خانه حراج Worldwide Auctioneers به فروش خواهد رسید که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از قیمت احتمالی آن ارائه نشده است، اما باتوجه به ظاهر و ویژگی‌های اتومبیل، شکی در این موضوع نخواهد بود که با قیمت چند میلیون دلاری به فروش خواهد رسید که پس از برگزاری حراج و فروش قطعی اتومبیل، جزییات فروش آن را با شما در میان خواهیم گذاشت، ولی در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی اتومبیل و ویژگی‌های آن داشته باشیم.


طبق گفته منابع خبری، این اتومبیل توسط راننده هیتلر و همچنین افسر SS سفارش داده شده است که در طول چندین نمایشگاه نازی در بین سال‌های ۱۹۳۹ الی ۱۹۴۱ میلادی و همچنین برای ملاقات با افسران و مقامات ارشد نازی مورد استفاده قرار می‌گرفت که با شیشه‌های ضخیم و همچنین بدنه زره پوش که حتی ورقه‌های فلزی بزرگ در پشت صندلی‌های اتومبیل هم بکار گرفته شده است، از رهبر نازی‌ها حفاظت می‌شد.


در ادامه گفتنی است که این خودرو پس از پایان جنگ جهانی دوم، به دست نیروهای متفقین افتاد و در یک شرایط عالی نگهداری شد تا در زمان مناسب به حراج گذاشته شود. برای تولید نیرو محرکه این اتومبیل هم یک پیشرانه ۷.۷ لیتری سوپرشارژر مورد استفاده قرار گرفته است که مجهز به یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی بوده و می‌تواند ۲۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

 

مشرق

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها