وقتی وزیر سعودی بدون اعتنا به «ملک سلمان» کار خود را می کند! + فیلم

جمعه 8 دی 1396 - 21:28

مردم استان " مرزهای شمالی " عربستان با وجود دعوت قبلی از دیدار با وزیر بهداشت و درمان منع شدند.

العالم - عربستان 

کاربران شبکه های اجتماعی در عربستان کلیپی منتشر کرده اند که نشان می دهد " توفیق الربیعه" وزیر بهداشت و درمان این کشور درخواست کتبی رسیدگی به اوضاع بیماران را نادیده می گیرد این در حالی است که این بیماران به درخواست این وزارتخانه به دیدار وزیر رفته بودند.

این کلیپ نشان می دهد که گروهی از بیماران مقابل خودروی وزیر ایستاده اند و نامه هایی در دست دارند ولی  وزیر بدون توجه به آنها سوار خودروی خود می شود و بیماران و خواسته های آنها را نادیده می گیرد و محل را ترک می کند.

مردم استان "مرزهای شمالی " از بی توجهی وزیر بهداشت و درمان به بیمارانی که در شهر عرعر به دیدار وزیر رفته بودند ، ابراز نارضایتی می کنند و می گویند که وزیر با آنها دیدار نکرد .  

هنگامی که مردم فهمیدند وزیر بهداشت و درمان نمی خواهد با آنها دیدار کند ، خود را به درب خروجی رساندند تا شاید بتوانند وزیر را ببینند و نامه های خود را به دست وی برسانند ولی نَه وزیر با آنها صحبت نکرد و نَه نامه های آنها را برای رسیدگی به مشکلات شان دریافت کرد.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ماه نوامبر گذشته به مسئولان وزارتخانه ها و دیگر نهادهای دولتی دستور داده بود که به استان های مختلف این کشور سرکشی کنند و به حرف و مشکلات مردم گوش کنند و گزارش های دیدارها و سفرهای مردمی خود را به کاخ پادشاهی بفرستند ولی وزیر بهداشت و درمان به این دستور عمل نکرد .

214

پربیننده ترین خبرها