حماس: حمایت‌های ایران برای تداوم مقاومت فلسطین ضروری بوده است

يکشنبه 10 دی 1396 - 07:38

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با ضروری دانستن حمایت‌های ایران برای تداوم مقاومت فلسطین، تاکید کرد این حمایت‌ها هیچگاه قطع نشده است.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در فلسطین اشغالی، نیروهای فلسطینی در رام الله و البیره بر ادامه مقاومت مردمی در برابر اشغالگران تأکید کردند.

«صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بامداد یکشنبه گفت حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین هیچگاه متوقف نشده و این حمایت‌ها برای تداوم مقاومت موثر، ضروری بوده است.

العاروری در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «القدس» با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که به صورت علنی از حماس حمایت می‌کند، تاکید کرد تداوم حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین نشان‌دهنده عزم این کشور برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین صوری و نمادین نیست، افزود: این حمایت‌ها واقعی، داری نقش اصلی و برای تداوم و تاثیر مقاومت حیاتی است.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس درباره روابط با جنبش حزب‌الله لبنان نیز گفت: روابط ما با حزب‌الله بسیار خوب است و آنها آماده‌اند در نبرد علیه اسرائیل، به هر طریقی کمک کنند.

العاروری همچنین ضمن اعلام آمادگی حماس برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی گفت اما اسرائیلی‌ها تا کنون هیچ گامی در این باره برنداشته‌اند.

پربیننده ترین خبرها