برانکو: موقع زلزله من خواب بودم، اما بازیکنان بیرون بودند!/ طارمی قبول نکرد در پرسپولیس بماند

برانکو: موقع زلزله من خواب بودم، اما بازیکنان بیرون بودند!/ طارمی قبول نکرد در پرسپولیس بماند
يکشنبه 10 دی 1396 - 17:40

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما به آقای گل‌مان در دو فصل گذشته پیشنهاد دادیم که برای 2 فصل قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، اما او قبول نکرد.

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس، گفت: تا به حال وقت زیادی نداشتیم. از افشین پیروانی عذرخواهی می‌کنم. امروز روز آخر سال میلادی است. کارهای فنی قرارداد نمی‌شد انجام شود. انشاءالله تا پنج‌شنبه قطعی خواهد شد. انتظارمان این است که مشکلی برای تمدید نخواهد بود.

* طارمی به خاطر لژیونر شدن پیشنهاد ما را نپذیرفت

وی افزود: در مورد بازیکنان و محدودیت‌هایی که در راستای جذب مهره جدید داریم صحبت کردیم. یکی از موضوعات مهدی طارمی بود. توافق کردیم تا به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله را ارائه کنیم و به او نشان دهیم چقدر برایش احترام قائل هستیم. البته طارمی قبول نکرد در پرسپولیس بماند. او می‌خواهد در یک تیم خارجی بازی کند و به ما اعلام کرد تمایلی به تمدید قرارداد ندارد البته ما خواهان این بازیکن هستیم ولی طبیعی است که او خودش تصمیم خواهد گرفت و زندگی‌اش را از راه فوتبال می‌گذراند.

* پیروانی بدون قرارداد کار می‌کند

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا شرط تسویه حساب داشته است، خاطرنشان کرد: بحث تسویه حساب نبوده است. ما در این 3 سال باید حساب و کتاب می‌کردیم تا ببینیم شرایط به چه شکلی است. در مورد کمک‌هایم مسئله طی 5 دقیقه حل شد اما موضوع من کمی طولانی‌تر شد. مشکلی وجود ندارد. افشین پیروانی تا به این لحظه بدون قرارداد کار کرده اما همه این موارد حل خواهد شد.

* اگر نوراللهی برگردد، تیم تقویت می‌شود

وی در مورد وضعیت احمد نوراللهی گفت:‌ او در فاز حل مشکلش قرار دارد اما نمی‌توانم بگویم در چه مرحله‌ای است. با برگشتن او تیم تقویت خواهد شد. به هر حال این بازیکن باید وظیفه‌اش را نسبت به کشورش انجام دهد. 

* زمان زلزله من خوابیدم و بچه ها رفتن بیرون از منزل

برانکو در رابطه با اینکه شایعه شده عدم تمدید قرارداد او به دلیل زلزله تهران بوده است، خاطرنشان کرد: تفاوت من و بازیکنانم در زلزله این بود که من در تخت خوابم خوابیدم ولی بچه‌ها به بیرون از منزل رفتند.

* طارمی اشتباه کرد، اما عمدی نبود

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه طارمی کاری کرد که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و با این وضعیت بهتر نیست او از تیم جدا شود، گفت: وکیل او در جلسه حضور داشت. با او هم صحبت کردیم و او گفت مهدی اعلام کرده این تصمیم را دارد. باید بدانیم طارمی در 2 سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل ایران بوده است و گل‌های بسیار مهمی را برای تیم پرسپولیس به ثمر رسانده است. علاوه بر این باید بدانیم او بازیکن ملی‌پوش ما است. این بازیکن دچار اشتباه شد و همه اشتباه می‌کنند. او عمدا قصد چنین کاری نداشت. قطعا خودش هم نمی‌خواست جریمه شود و عواقبش را دید. بدون شک بازی‌های بهتری از او می‌دیدیم اگر این جریمه انجام نمی‌شد. او و باشگاه تاوان این مسئله را می‌دهند. بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم جریمه شدند. این مسائل عمدی نیست. به هر حال طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و وقتی قراردادش تمام شده نمی‌خواهد تمدید کند. این حق اوست و نباید به آن ایراد گرفت.

* دلیل رفتار مسئولان تراکتورسازی را نمی‌دانم، آیا ما نباید می‌بردیم

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان تراکتورسازی قصد دارند فدراسیون را تحت فشار بگذارند و پرسپولیس را به خاطر اتفاقات دیدار مقابل تراکتورسازی جریمه کنند، اظهار داشت: دلیل این مسئله را نمی‌دانم. آیا ما حق بردن را نداشتیم. پیروزی دو بر صفر نتیجه خیلی زیادی بود؟ به خاطر تشویق پرسپولیس ناراحت هستند؟ هواداران تراکتورسازی هم تیم خودشان را تشویق کردند. در بازی استقلال و استقلال خوزستان هم هواداران تیم خودشان را تشویق کردند. هواداران به خاطر همین مسئله به ورزشگاه می‌آیند.

* 2 ساله با پرسپولیس تمدید می‌کنم

برانکو در مورد اینکه قرارداد او چند ساله خواهد بود، خاطرنشان کرد: بله قراردادم دو ساله است. مگر اینکه باشگاه پیشنهاد بیشتری بدهد. اما منطقی تمدید 2 ساله است. 

* افزایش مبلغ قراردادم را از باشگاه بپرسید

وی در رابطه با اینکه چقدر قراردادش نسبت به پارسال اضافه شده است، گفت:‌ 83 ممیز 28 صدم درصد قراردادم افزوده شده است! چرا می‌خندید؟ فکر می‌کنید من اینقدر استحقاق ندارم؟  این سؤال را بروید طبقه پنجم باشگاه از بخش مالی بپرسید.

* نمی‌توانم جلوی بازیکنانی را خواهان جدایی هستند را بگیرم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد 10 -11 بازیکن پرسپولیس در اتمام فصل تمام خواهد شد، تصریح کرد:‌ در مورد بازیکنان صحبت کردیم و حد و مرز این مسئله را باشگاه تعیین می‌کند. اگر کسی می‌داند جای دیگری برایش بهتر است ما نمی‌توانیم جلوی او را بگیریم اما فکر نمی‌کنم جای دیگری بهتر باشد. 

* نیاز به بازگشت بازیکنان قرضی نداریم

وی در رابطه با اینکه وضعیت بازیکنانی که به صورت قرضی جدا شده‌اند، تصریح کرد: از کار بازیکنان‌مان راضی هستیم. ما فعلا در صدر جدول قرار داریم در شرایطی که طارمی، نوراللهی و برخی بازیکنان مثل کرملا چعب که به صورت قرضی جدا شده‌اند را در اختیار نداریم. تیم ما خوب است و نیاز به بازگشت نیست. 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها