خبرنگار العالم در یمن گزارش داد:

خسارات سنگین مزدوران سعودی در عمليات نیروهای یمنی

خسارات سنگین مزدوران سعودی در عمليات نیروهای یمنی
سه شنبه 12 دی 1396 - 08:39

جدیدترین خبرها از یمن، از حملات مستمر جنگنده های متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن و دفع این حملات از سوی نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی حکایت دارد.

العالم - یمن 

خبرنگار العالم به نقل از یک منبع نظامی یمنی گزارش داد، درعملیات تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های مردمی در جبهه های مأرب، تعز و الجوف و جبهه های دیگر در ساعات گذشته، 26 نفر از مزدوران سعودی کشته و یا مجروح شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز اعلام کرد یک خودروی زرهی و نیز تجهیزات نظامی مزدوران سعودی در شمال یختل از توابع المخاء در تعز ، منهدم شد.

همچنین درحمله ارتش یمن و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی درمنطقه البقع - گذرگاه مرزی واقع بین صعده و عربستان - عده ای از مزدوران سعودی که وابسته به لشکر 103 مزدوران بودند، و سرکردگی آنان به عهده ذیاب القبلی نمران بود، کشته شدند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد درحمله توپخانه ای به مواضع مزدوران سعودی در روبروی گذرگاه البقع، 6 نفر از متجاوزان کشته وبیش از 15 نفر از آنان مجروح شدند.

از سوی دیگر، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان در حال حمله به یمنی ها در مناطق مختلف این کشور است به صورتیکه مناطق التحیتا در الحدیده، صرواح درمأرب و پایگاه الشرفه درنجران و خلقه در نهم یمن، هدف حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی - آمریکایی قرار گرفت.

15

پربیننده ترین خبرها