فعال حقوق بشری عربستانی:

سال‌روز شهادت شیخ نمر باید انگیزه‎ای برای یاری مظلومان باشد

سال‌روز شهادت شیخ نمر باید انگیزه‎ای برای یاری مظلومان باشد
سه شنبه 12 دی 1396 - 17:40

فعال حقوق بشری عربستانی در سالروز شهادت رهبر معنوی شیعیان عربستان و فعال مبارز این کشور به دست خاندان حاکم آل‌سعود اعلام کرد که چنین روزی باید انگیزه‎ای برای همه آزادگان جهت یاری مظلومان و اهتمام به بازداشت شدگان باشد.

العالم - عربستان سعودی

«طه الحاجی» فعال حقوقی عربستان امروز سه شنبه، سالروز شهادت شیخ «نمر باقر النمر» به دست آل سعود را تسلیت گفت و اعلام کرد که سال‌روز شهادت رهبر معنوی شیعیان عربستان باید انگیزه‎ای برای همه آزادگان جهت یاری مظلومان و اهتمام به بازداشت شدگان باشد.

الحاجی در صفحه توئیتر خود نوشت: همگان باید تلاش خود برای نجات و آزادی بازداشت شدگان محکوم به اعدام را که حکم 33 نفر از آنها نهایی شده است، به کار بگیریم.

وی گفت: شیخ نمر در راه یاری مظلومان به شهادت رسیده است، رنگ مظلوم و نژاد و مذهب آن هر چه که می‌خواهد، باشد.

فعال حقوق بشری عربستان ما امروز مراسم سالگرد وی را در شرق آسیا، آمریکا، اروپا و خاورمیانه شاهد هستیم و در آن همگان عزم و شجاعت وی در برابر ظالمان را می‎ستایند.

شیخ نمر باقر النمر رهبر معنوی شیعیان و فعال مبارز عربستان در تاریخ 12 دی ماه 1394(دوم ژانویه 2016) به اتهام تلاش برای انجام اقدامات تروریستی در این کشور، اعدام و به شهادت رسید.

شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از قاتل شیخ نمر باقر النمر منتشر کرده‌اند که یک جلاد بی‌رحم سعودی با شمشیر سر این شهید مبارز را جدا کرده است.

پربیننده ترین خبرها