راهپیمایی محکومیت آشوبگری و اغتشاشات، در قزوین برگزار می شود

راهپیمایی محکومیت آشوبگری و اغتشاشات، در قزوین برگزار می شود
پنج‌شنبه 14 دی 1396 - 10:19

راهپیمایی محکومیت آشوبگری و فتنه  آمریکایی ـ صهیونیستی و سعودی در قزوین برگزار می‌شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین مردم را به شرکت در راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی دعوت کرد.

رهبر معظم انقلاب انقلاب فرمودند: مهمترین هدف دشمن ناامید کردن ملت است ، به اذن الله زمین گیر خواهند شد.

در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی از  نقاط استان و کشور زدند. 

این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی شد.

اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی بار دیگر طومار فتنه جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.

بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم شریف و نجیب استان دعوت می‌کند در راهپیمایی روز یکشنبه 17دی ماه از ساعت 9:30 صبح در شهرهای مختلف استان و در شهر قزوین که از میدان میرعماد به طرف میدان عدل و خیابان خیام انجام می‌شود حضور به‌هم رسانند و با شرکت خود حساب ملت را از  آشوبگران و فتنه ‌انگیزان جدا کنند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها