نخست وزیر سوریه:

شرکت های ایرانی در طرح های بازسازی سوریه در اولویت هستند

شرکت های ایرانی در طرح های بازسازی سوریه در اولویت هستند
پنج‌شنبه 14 دی 1396 - 22:30

نخست وزیر سوریه اعلام کرد که شرکت های ایرانی در تمام طرح های بازسازی این کشور در اولویت هستند.

العالم ـ سوریه

«عماد خمیس» پنجنشبه شب در دیدار با یک هیات اعزامی از سوی مجلس شورای اسلامی ایران به دمشق ضمن استقبال از حضور تهران در فعالیت های اقتصادی و بازسازی سوریه تاکید کرد که ایران در تمام این طرح ها در اولویت قرار خواهد داشت و تدابیر و مشوق هایی برای شرکت های ایرانی در بازسازی ها و ورود در بازار سوریه در نظر گرفته شده است.
وی با قدردانی از حمایت های دولت و مردم ایران از ملت سوریه در جنگ با تروریسم، پیروزی سوریه را دستاوردی برای محور مقاومت دانست.
نخست وزیر سوریه تاکید کرد که ملت ایران با هوشیاری و حکمت رهبرانش همیشه و در هر زمان توانسته توطئه های دشمنان را خنثی کند.

تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر ایران
وی، اغتشاش های اخیر در ایران را نتیجه حمایت، تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشانده های منطقه ای آنها دانست که به خاطر مواضع ایران در حمایت از حقوق حقه ملت ها و در راس آنها ملت فلسطین انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، «عبدالرضا قاسمیان» کاردار اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و حجت الاسلام «احمد سالک» رئیس هیات ایرانی و نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه نیز در این دیدار بر اهمیت تحکیم روابط میان دو کشور دوست در همه زمینه ها تاکید کردند.
سالک با تبریک پیروزی های اخیر ارتش سوریه و متحدانش در نقاط مختلف این کشور به ملت سوریه، رویدادهای اخیر در ایران را با اقدام مجلس شورای اسلامی ایران در اعلام قدس به عنوان پایتخت یکپارچه ملت فلسطین مرتبط دانست.

پربیننده ترین خبرها