رئیس فدراسیون فوتبال:

بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شده است

بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شده است
جمعه 15 دی 1396 - 09:27

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی دوستانه با تیم ملی ترکیه نهایی شده است، گفت: 8 بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی در نظر گرفته شده که بازی با کشورهای دیگر هم به زودی اعلام می‌شود.

العالم - ایران / ورزشی

مهدی تاج که برای شرکت در مجمع هیأت فوتبال به اصفهان سفر کرده بود، در جریان دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ فوتسال، پویایی و بازدهی بالایی دارد و به تیم‌های مس سونگون، تاسیسات و گیتی‌پسند که رتبه اول تا سوم را کسب کردند، تبریک می‌گویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای روز چهارشنبه به تبریز سفر کنیم تا با حضور مقامات مس، جشن قهرمانی برگزار شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیأت فوتبال استان اصفهان، بیان داشت: در این جلسه، زمین خانه فوتبال درست شد و سالن فوتسال 25 آبان نیز که یکی از بهترین‌های آسیا است، در اختیار این هیأت قرار بگیرد و مقرر شد بازی‌های بعد فوتسال در این سالن برگزار شود.

تاج درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: بازی ایران با ترکیه نهایی شده است که البته به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال ترکیه، این خبر را اعلام کرد، ما نیز اطلاع‌رسانی داشتیم.

این مقام مسئول متذکر شد: 8 بازی رسمی و یک بازی غیر رسمی برای تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی در نظر گرفته شده که بازی با کشورهای دیگر هم به زودی اعلام می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها