شبکه‌های جاسوسی اسرائیل در لبنان فعال هستند

شبکه‌های جاسوسی اسرائیل در لبنان فعال هستند
جمعه 15 دی 1396 - 22:12

مدیر کل اداره امنیت عمومی لبنان با اشاره به اینکه بعد از عملیات "فجر الجرود" فعالیت‌های گروه‌های تروریستی به شدت کاهش یافته، از حضور و فعالیت مستمر شبکه‌های صهیونیستی در این کشور خبر داد.

العالم - لبنان

مدیر کل امنیت عمومی لبنان از فعالیت شبکه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان خبر داد.

سرتیپ «عباس ابراهیم»، امروز (جمعه) در گفت‌وگو با مجله "امنیت ملی"  اظهار داشت که لبنان نیز همانند هر کشور دیگری هر لحظه در معرض تهدید امنیتی قرار دارد ولی این گونه تهدیدها در نتیجه تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و در رأس آن ارتش در مقابله با تروریست‌ها خنثی شده است.

وی درباره گروه‌های تروریستی هشدار داد و گفت که تروریسن نه‌تنها پدیده‌ای محلی نیست بلکه خطی است که از کشورها و قاره‌ها عبور می‌کند.

مدیر کل امنیت عمومی لبنان ادامه داد: «توانایی شبکه‌های تروریستی بعد از عملیات "فجر الجرود" به شدت کاهش یافته است ولی شبکه‌های جاسوسی اسارئل در لبنان همچنان فعال بوده و حضور دارند و مقابله با این شبکه‌ها به روال قبل و در همان سطح ادامه دارد».

ارتش لبنان به همراه ارتش سوریه و حزب‌الله طی چند ماه گذشته عملیاتی را با هدف پاکسازی بلندی‌های جرود عرسال واقع در منطقه مرزی این دو کشور شروع کردند که منجر به خروج داعش از این منطقه شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها