بنز جی کلاس در آمریکا ارزان تر از چری تیگو ۵ در ایران + تصاویر

بنز جی کلاس در آمریکا ارزان تر از چری تیگو ۵ در ایران + تصاویر
شنبه 16 دی 1396 - 11:08

همان طور که می‌دانید مرسدس بنز جی کلاس یکی از گران قیمت ترین خودروهای SUV موجود در بازار است و حتی از گران ترین محصولات مرسدس بنز نیز به شمار می رود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

در بازار رقابتی ایالات متحده آمریکا اگر بخواهید مدل جدید این خودرو را به صورت نو خریداری کنید حداقل باید ۱۲۳ هزار دلار هزینه کنید که با این مبلغ می توان مدل پایه‌ G۵۵۰ را خریداری کرد. این مبلغ تازه در حالی است که هنوز آپشن های بیشمار این خودرو را سفارش نداده باشید.
البته اگر خیلی اهل تکنولوژی های جدید و آپشن های خودروهای جدید نباشید می توانید به سراغ نمونه های دست دوم مرسدس بنز جی کلاس بروید که دارای قیمت های معقول تری هستند و خرید آنها حرکت هوشمندانه تری محسوب می شود، به خصوص اینکه خودروساز آلمانی ظاهر این خودرو را در طی سالیان متمادی تغییر نداده است و به این ترتیب به سختی می توان فهمید که یک بنز جی کلاس نو است یا مدل ۱۴ سال قبل.

در رابطه با همین موضوع نگاهی به یک آگهی فروش مرسدس بنز جی کلاس داشتیم که مدل سال ۲۰۰۳ بوده و به قیمت ۱۷ هزار دلار به فروش گذاشته شده است.با نگاهی به آگهی های مدل های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ مرسدس G۵۰۰ با کارکردهایی در حدود ۱۶۰ هزار کیلومتر به قیمت هایی مابین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار بر خواهید خورد بنابراین باید گفت که این مدل مورد بحث ما دارای قیمت بسیار خوبی است. جالب است که با در نظر گرفتن قیمت دلار در حدود ۴۳۰۰ تومانی قیمت این خودرو چیزی کم تر از ۸۰ میلیون تومان خواهد شد که با این پول در ایران می توانید مدل دست دوم چری تیگو ۵ خریداری کنید!

به گزارش مشرق نیوز، این جی کلاس نقره ای رنگ دارای کارکرد ۲۱۳ هزار کیلومتری است و از امکانات آن باید به شیشه های دودی، رینگ های اسپرت ۵ پره آلومینیومی، سانروف برقی، تهویه دوگانه خودکار، صندلی های برقی و سیستم رهیاب ماهواره ای اشاره کرد.

این خودرو به یک موتور هشت سیلندر ۵ لیتری از نوع تنفس طبیعی مجهز است که می تواند ۲۹۲ اسب بخار قدرت و ۴۵۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. شاید در مقایسه با مدل های امروزی جی کلاس، این خودرو چندان سریع و قدرتمند نباشد اما هر چه باشد در قبال پرداخت پول کم، یک جی کلاس خواهید داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها