سخنان مسوول اسراييلي عليه سوريه از استيصال است

سخنان مسوول اسراييلي عليه سوريه از استيصال است
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 16:07

دبير كل گردهمايي احزاب و نيروهاي سياسي لبنان سخنان وزير جنگ رژيم صهيونيستي را كه گفته است "كار بشار اسد به پايان رسيده" كم اهميت و ناشي از استيصال اين رژيم به دنبال شكست طرح آمريكا عليه دمشق و منطقه دانست.

خالد الروّاس روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: وقتي كه طرح آمريكا در سوريه و منطقه شكست مي خورد ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي چاره اي ندارد جز آنكه اينگونه سخن بگويد.

الرواس اظهار داشت: گزينه هاي اسرائيل در منطقه در سايه شكست طرح آمريكا براي سرنگوني نظام سوريه محدود شده است.

وي افزود: نظام سوريه از مقاومتي حمايت مي كند كه دستاوردهاي مهمي در دهه گذشته داشته است. اين دستاوردها رژيم صهيونيستي را به چالش كشيده است تا جايي كه ارتش اين رژيم در زمينه نحوه ، مكان و زمان پاسخ به مقاومت در تنگنا قرار گرفته است.

دبير كل گردهمايي احزاب و نيروهاي سياسي لبنان گفت: به دنبال اين شكست هيچ فرصتي براي بازگرداندن اعتبار ارتش رژيم صهيونيستي يا اعتبار طرح آمريكا در منطقه وجود ندارد.

وي ادامه داد: اين طرحها شكست خورده است به خصوص كه نظام سوريه مورد حمايت ملت و ارتش اين كشور و همپيمانان منطقه اي و بين المللي آن از جمله روسيه و چين است.

الرواس درباره سخنان ايهود باراك مبني بر اين كه بركناري اسد از قدرت ، ضربه اي محكم به ايران، حزب الله و جهاد اسلامي خواهد بود، گفت: اين نظر فقط به درد صاحبش مي خورد چون كه سوريه همچنان پايه اصلي حمايت از مقاومت بوده و خواهد بود.

وي افزود: مساله رژيم صهيونيستي و غرب سرنگوني يا عدم سرنگوني اسد نيست بلكه كمربند مقاومت است كه از جمهوري اسلامي ايران شروع شده سپس به عراق، سوريه ، فلسطين و لبنان رسيده است و طرح آمريكا در منطقه را به شكست كشانده و هرگز از بين نخواهد رفت.

الرواس گفت: باراك به گونه اي سخن مي گويد كه انگار مساله تمام شده است اما در آينده نزديك خواهد ديد كه نظام سوريه همانند مقاومت قويتر از امروز خواهد بود.

FF-17-11:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها