طرح مجازاتي آمريكا به نفع مزدوران یمنی است

طرح مجازاتي آمريكا به نفع مزدوران یمنی است
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 17:56

يك نماينده پارلمان و سخنگوي جبهه نجات انقلاب يمن تاكيد كرد: طرح رئيس جمهور آمريكا در خصوص اعمال مجازات بر ضد كساني كه به گفته وي ثبات و روند انتقالي يمن را تهديد مي كنند، آزادگان و انقلابيون را هدف قرار مي دهد و به نفع رژيم كنوني و مزدوران واشنتگن دراين كشور است.

" سلطان السامعي " روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم بر مخالفت يمنيها با مداخله نظامي آمريكا و دخالت در ساير امور يمن توسط كاخ سفيد تاكيد كرد .
وي گفت: ما از ورود هزاران نيروي آمريكايي به استان ابين به بهانه مبارزه با تروريسم اطلاع يافته ايم اما اين آمريكا است كه با پول و اسلحه از تروريسم حمايت مي كند تا بهانه اي براي وجود پايگاههاي اين كشور در منطقه و يمن باشد.
السامعي درباره بررسي گزارش جمال عمر فرستاده سازمان ملل به يمن در شوراي امنيت اظهارداشت : ايالات متحده و اقمار آن، آش جديدي براي منطقه پخته اند كه به طور كلي اجراي آن در يمن از طريق اشغال مستقيم به بهانه وجود القاعده و انتقال قدرت از دست راست به دست چپ همان رژيم آغاز خواهد شد.
وي تاكيد كرد :  جوانان انقلابي يمن بايد در تلاش براي ادامه مسير انقلاب تا دستيابي به اهداف با وجود توطئه هاي داخلي و خارجي متحد شوند.
Fz-17-16:40

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها