سرلشکر موسوی: دشمنی آمریکا با ایران نیاز به تحلیل خاصی ندارد/ دشمن از روز اول دنبال سرنگونی نظام بود

سرلشکر موسوی: دشمنی آمریکا با ایران نیاز به تحلیل خاصی ندارد/ دشمن از روز اول دنبال سرنگونی نظام بود
دوشنبه 18 دی 1396 - 10:40

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنی ریشه‌دار و عمیق و جدی امریکایی ها از روز اول انقلاب و از قبل از آن با ملت ایران امری بدیهی است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، درخصوص حمایت ترامپ رئیس جمهور امریکا از اغتشاش اخیر در کشور، اظهار داشت: دشمنی ریشه‌دار و عمیق و جدی امریکایی ها از روز اول انقلاب و از قبل از آن با ملت ایران امری بدیهی است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد.

موسوی گفت: آنها از هر وسیله ای استفاده می کنند تا به نظام ضربه بزنند ولی تا امروز همه این تلاش ها با شکست روبرو شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از روز اول به دنبال درگیری و سرنگونی نظام ما بودند، تصریح کرد: قرار نیست هرچه آنها می خواهند بشود و ما در این 40 سال ثابت کردیم هر دشمنی را زمین می‌زنیم.

فرمانده ارتش همچنین درخصوص اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس تاکید کرد: پرداختن جدی‌تر و قوی‌تر به این موضوعات می‌تواند عمق دشمنی دشمنان را نشان دهد و چگونگی مقابله با تهدیدات را بازآموزی کند و ما را از مشکلات آینده به سلامت عبور دهد.

پربیننده ترین خبرها