مسئول هماهنگي تبليغات نامزد انتخاباتي مصر:

مصریها با تقلب در انتخابات مقابله می کنند

 مصریها با تقلب در انتخابات مقابله می کنند
شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 05:34

مسئول هماهنگي تبليغات انتخاباتي "محمد سليم العوا" از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مصر، تاکيد کرد که مردم مصر با حضور در صحنه از هرگونه تقلب در انتخابات به ويژه از سوي عناصر رژيم سابق جلوگيري خواهند كرد.

"احمد الخولي" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: اراده مردم مصر در انتخابات پارلماني توانست مانع از تقلب شود و انتخابات پارلماني سالمي برگزار شد.

مسئول هماهنگي تبليغات انتخاباتي "محمد سليم العوا"، اظهار داشت: مردم مصر حتی بدون اجرای قانون انزواي سياسي هم قادرند که نامزدهاي رژيم سابق را از انتخابات رياست جمهوري كنار بگذارند، همانگونه كه اين مهم را در انتخابات پارلماني انجام دادند.

الخولی ضمن رد کردن حمایت های مالی خارجی از برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برخي از نامزدها مانند محمد سليم العوا در تبليغات انتخاباتي با مشكل كمبود منابع مالي مواجه هستند، اما برخي مثل نامزد اخوان المسلمين از حمايت انساني و مالي زيادي برخوردار هستند. 

انتخابات رياست جمهوري مصر چهار روز دیگر در 23 ماه مه برگزار خواهد شد.

محمد سلیم العوا متفکر و اندیشمند مصری که دکتری فلسفه خود را در سال 1972 از انگلیس اخذ کرده است، دبیر کل پیشین اتحادیه علمای مسلمان بوده است و فعالیت های انتخاباتی خود را از پیروزی قیام مردمی مصر آغاز کرده است.

محمد سلیم دارای گرایشات عمیق ضد صهیونیستی است و در مبارزات انتخاباتی اش ضمن تأکید بر ضرورت تقویت روابط مصر با کشورهای اسلامی و ایران، اعلام کرده است" مصر در جنگ غرب علیه ایران شرکت نمی‌کند".

18/05- 22:09



پربیننده ترین خبرها