نهادهای مدافع حقوق زنان فلسطین؛ منع تصویب قانون «اعدام اسرای فلسطینی» را خواستار شدند

نهادهای مدافع حقوق زنان فلسطین؛ منع تصویب قانون «اعدام اسرای فلسطینی» را خواستار شدند
دوشنبه 18 دی 1396 - 18:40

نهادهای حقوقی و مدافع حقوق زنان فلسطین روز دوشنبه از جامعه بین المللی درخواست کردند برای جلوگیری از تصویب پیش نویس قانون «اعدام اسرای فلسطینی» اقدام فوری کند.

العالم- فلسطین                   

موسسه رسیدگی به امور شهدا و اسرای « مهجة القدس » و اتحادیه سراسری زنان فلسطین مقابل مقر صلیب سرخ بین الملل در شهر غزه تظاهرات کردند و بر باطل بودن هر قانونی که احتمالا رژیم اشغالگر قدس در این زمینه تصویب کند تاکید کردند.

«آمال حمد» مسئول اتحادیه کل بانوان در استان های جنوب که عضو سابق کمیته مرکزی جنبش فتح است از جامعه بین المللی درخواست کرد کاخ سفید و اسرائیل را تحت فشار قرار دهد تا از تصویب قانون اعدام اسرای فلسطین منصرف شوند و هر چه زودتر اسرای فلسطینی را آزاد کند.

آمال حمد تاکید کرد ملت فلسطین به مبارزه علیه هرگونه تصمیم یا قانون نژادپرستانه ادامه می دهد و زنان بخش اصلی از جامعه فلسطینی هستند که با اسوه های نمونه و بزرگی مانند عهد التمیمی ، اسراء الجعابیص و خالده جرار مقابله رژیم اشغالگر ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد همزمانی تصویب پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی در شور نخست در کنست ( پارلمان ) اسرائیل با تصویب قانون قدس یکپارچه و مصوبه اخیر حزب افراطی لیکود مبنی بر الحاق شهرک های صهیونیست نشین به اسرائیل در چارچوب تروریسم دولتی و جنایت جنگی تلقی می شود جنایاتی که اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب می شوند.

پربیننده ترین خبرها