زمینه سازی اسرائیل وآمریکا برای حمله به سوریه

زمینه سازی اسرائیل وآمریکا برای حمله به سوریه
شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 11:32

رييس فراکسيون تغيير و اصلاح در لبنان با هشدار درباره زمينه سازي آمريکا و اسرائيل براي حمله به سوريه تأکيد کرد، همه کساني که از "اسرائيل" حمايت کرده و در حمله اين رژيم به لبنان از آن حمايت کردند، امروز از جنگ عليه سوريه حمايت مي کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "میشل عون" مرحله فعلی را خطرناک توصیف کرد و گفت: مسیری که امروز سپری می کنیم طبیعی نیست و دخالتهای بسیاری مانند دخالت کشورها در سوریه وجود دارد.

عون هشدار داد: سفر اخیر جفری فلتمن معاون وزیرخارجه آمریکا به لبنان با همراهی جوزف لیبرمن عضو کنگره آمریکا و بازدید آنها از مناطق "وادی خالد"، و "عکار" برای آگاهی از اوضاع و زمینه سازی جهت تبدیل این مناطق به گذرگاهی جهت تجاوز به سوریه بود.

عون گفت: حوادث طرابلس و شمال لبنان در همین راستا و برای جداسازی این مناطق است .. اخیرا خبرهای بسیاری درباره وجود درخواستهایی برای تبدیل این منطقه بعنوان یک جمهوری مستقل شنیده ایم.

عون اظهار داشت: برخی کشورهای بیگانه با همکاری برخی در داخل لبنان، درحال توطئه علیه این کشور هستند، این کشورها همان هایی هستند که در حملات ژوئیه 2006 به ما حمله کردند ولی موفق نشدند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها