هشدار نامزد انتخابات مصر به شورای نظامی

هشدار نامزد انتخابات مصر به شورای نظامی
شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 17:41

العالم، قاهره - "عبدالمنعم ابوالفتوح" نامزد انتخابات رياست جمهوري مصر با هشدار به شوراي نظامي حاکم در خصوص طرفداري از يكي از نامزدهاي وابسته به رژيم سرنگون شده "مبارك"، از اين شورا خواست از آراي مردم محافظت كند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه العالم از قاهره، ابوالفتوح در برابر 30 هزار تن از هوادارانش بر تعهد خود به اجراي طرح مصر قدرتمند تاكيد كرد .. وی همچنین برنامه خود را تقويت نقاط مشترك بين اقشارمختلف مردم عنوان کرد.

"نادر بكّار" سخنگوي حزب نور هم در این همایش اظهار داشت: ابوالفتوح نامزد كسي نيست بلكه نامزد همه مصري ها است؛ چون كه مصر فراتر از همه احزاب، گروه ها و جناح بندي ها است، و شخصیتی مستقل بايد بر آن حكومت كند.

"مصطفي النجار" ریيس حزب كار مصر در حاشیه اين همایش به خبرنگار شبكه العالم گفت: من از ابوالفتوح حمايت مي كنم، چون انقلاب بايد كامل شود.

ابوالفتوح در این مراسم به شوراي نظامي مصر در خصوص طرفداري از يكي از نامزدهاي رژيم مبارک كه احتمالا "احمد شفيق" آخرين نخست وزير رژيم مبارك است، هشدار داد.

يك شهروند مصري به خبرنگار العالم گفت: ابوالفتوح ریيس توافقي همه گره های ملي است؛ وي همه اين گروه ها از جمله ليبرال ها، سلفي ها و اخوان المسلمين را گرد هم آورده است، و طرحي قدرتمند دارد و همه ما از وي حمايت خواهيم كرد.

19/05 - 47: 09



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها