مخالفان موسوم به ارتش آزاد سوريه شكست خورده اند

مخالفان موسوم به ارتش آزاد سوريه شكست خورده اند
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 06:50

دمشق (العالم) ـ نويسنده و تحليلگر سياسي سوري تاكيد كرد كه مخالفان موسوم به ارتش آزاد سوريه، در طرحهاي خود از طريق توسل به خشونت در سوريه شكست خورده اند.

طالب ابراهيم دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: مخالفان مسلح موسوم به ارتش آزاد سوريه (كه مقر آنان در تركيه است)، گروهي بي ضابطه، راهزن و برخي فراريان از خدمت نظامي و افراد تحت تعقيب به جرم جنايت هاي مخلتف هستند.

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري تصريح كرد: دروغ پردازي هايي كه هر از گاهي اين گروه منتشر مي كند، براي تاثيرگذاري بر افكار عمومي است در حالي كه شكست آن و حاميانشان براي همه برملا شده است.

ابراهيم گفت: مخالفان مسلح موسوم به ارتش آزاد سوريه، به طور مدام دروغ هايي درباره ترور رهبران و مسوولان ارشد سوريه منتشر مي كنند.

وي افزود: اين نوع دروغ پردازيها براي تاثيرگذاري بر افكار عمومي است و بيانگر عجز و ناتواني آنان و حاميان شان است.

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري اظهار داشت: مخالفان مسلح موسوم به ارتش آزاد سوريه براي تاثير گذاري بر افكار عمومي، دست به جنگهايي فرضي مي زنند و از پيروزيهايي كه اساسا وجود ندارد، سخن مي گويند، آنها در طرحهاي خود از طريق توسل به خشونت شكست خورده اند.

ابراهيم خاطرنشان كرد: جامعه سوريه با خشونت مخالف است. رهبري سوريه بر لزوم ايجاد تغيير تاكيد دارد و خواسته هاي مردم را به رسميت شناخته و در اين زمينه گامهايي برداشته است.

وي گفت: ممكن است برخي با بعضي از اين اقدامات و يا چگونگي اجراي آنها موافق نيستند، اما اين اقدامات بدان معناست كه اصلاحات در حال اجرا و از حمايت گسترده مردمي برخوردار است.

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري در باره نشست اخير گروه هشت در آمريكا تصريح كرد: گروه هشت مواضع يكساني ندارند، مواضع روسيه كاملا با آنها متفاوت است.

وي گفت: اگر گروه هشت از خشونت هايي كه در سوريه رخ مي دهد، به تنگ آمده است، ملت ما به دليل حمايت غرب و برخي كشورهاي منطقه از ترويست ها و جرم و جنايت در سوريه بسيار زيان ديده است.

ابراهيم تاكيد كرد كه سوري ها هر روز بهاي سنگين اين خشونتها را از جان و مال خود مي پردازند.

وي از آمريكا و هم پيمانان آن خواست تا آنهايي را كه در كشورهاي خليج فارس از تروريسم حمايت مي كنند، تحت فشار قرار دهند تا حمايت از اين باندهاي جنايتكار متوقف شود.

ابراهيم گفت: در اين زمينه بايد مستقيما از قطر، عربستان و تركيه نام ببريم كه از اين تشكل ها حمايت مي كنند.
18:27

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها