نظامیان رژیم صهیونیستی نابلس را به زندان بزرگی تبدیل کرده اند

پنج‌شنبه 21 دی 1396 - 16:29

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به یک زندان بسیار بزرگ شبیه شده است پس از آن که رژیم صهیونیستی به بهانه انجام عملیات بازرسی و جستجو برای یافتن عاملان حمله شرق نابلس که در آن یک خاخام صهیونیست به هلاکت رسید همه ورودی ها و خروجی های این شهر را بست.

العالم- فلسطین                     

ارتش رژیم صهیونیستی از اعزام نظامیان بیشتر به این منطقه خبر داد و فلسطینیان اعلام کردند رژیم صهیونیستی راه های ارتباطی بین نابلس و روستاهای آنان را بسته است. نظامیان این رژیم نیز در اقدامی انتقام جویانه به چندین روستای فلسطین نشین یورش بردند. همچنین شهرک نشینان افراطی اسرائیلی در برخی مناطق اقدام به پرتاب سنگ به سوی خودروهای فلسطینیان می کنند.

عملیات بازداشت های کورکورانه و دیمی نشان می دهد که صهیونیست ها نتوانستند عاملان عملیات نابلس را پیدا کنند و به همین علت شهروندان نظامی را بازداشت می کنند.

شهرک نشینان در حالتی از بیم و نگرانی مراسم تشییع جسد خاخام کشته شده اسرائیلی را برگزار کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز اعلام کرد بازداشت عاملان حمله نابلس زمان می برد. دستگاه های این رژیم تلاش گسترده ای را برای بازداشت عاملان حادثه اخیر نابلس در دستور کار قرار دادند ولی این تلاش ها تاکنون هیچ نتیجه ای به همراه نداشته است.

سفیر آمریکا مانند همیشه از رژیم صهیونیستی جانبداری کرد و فلسطینیان را عامل بی ثباتی و محقق نشدن صلح و آرامش در منطقه دانست. اظهارات  این سفیر باعث واکنش دولت فلسطین در کرانه باختری رود اردن شد.

تشکیلات خودگردان در بیانیه ای این اظهارات را جانبدارانه توصیف و اعلام کرد طرف آمریکایی متاسفانه همیشه حقوق ملت فلسطین را نادیده می گیرد و به طور یکجانبه از اسرائیل حمایت می کند.

پربیننده ترین خبرها