صهيونيستها باغهاي فلسطينيان را تخريب كردند

صهيونيستها باغهاي فلسطينيان را تخريب كردند
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 12:31

بيره اشغالي (العالم) - دهها شهرك نشين در منطقه بيت امر نزديك الخليل و بورين در نابلس واقع در كرانه باختري اقدام به تخريب باغ ها و دهها اصله درخت ميوه فلسطينيان كردند و اين درختان را از ريشه درآوردند.

به گزارش خبرنگار شبكه خبري العالم از بيره اشغالي، شهرك نشينان صهيونيست در منطقه رشق نيز ديروز به صاحبان مزارع فلسطينيان سنگ پرتاب كردند و شعارهايي ضد عربها و مسلمانان سر دادند.

در همين حال مسوولان و سياستمداران فلسطيني اعلام كردند كه شهرك نشينان بخشي از طرح اشغالگران براي يهودي سازي فلسطين هستند.

"سهيل السلمان" مسوول هماهنگي ستاد مردمي مبارزه با ديوار حائل و شهرك سازي در گفت و گو با العالم اظهار داشت: شهرك نشينان يكي از عوامل اين درگيري هستند. اين اقدامات در راستاي طرح صهيونيستي اشغال سرزمين هاي فلسطينيان صورت مي گيرد كه شهرك نشينان صهيونيست بخشي از اجراي اين طرح هستند.

وي افزود: ارتش، كنيسه و نهاد قضايي رژيم صهيونيستي ابزارهاي ديگر اجراي طرح توسعه يهودي سازي هستند.

گفتني است كابينه هاي مختلفي در تل آويو تغيير كرده اند اما طرح هاي مربوط به شهرك سازي در اين كابينه ها هيچ تفاوتي با يكديگر ندارد زيرا در اين طرح از نظر مساحتي كه رژيم صهيونيستي در نظر گرفته كه تصاحب كند، مشخص و تعيين شده است.

شهرك سازي طرحي است كه از تصاحب اراضي آغاز شده و به كوچاندن ساكنان فلسطيني آن منتهي مي شود.

"وليد عساف" وزير كشاورزي دولت انتصابي فلسطين گفت: تفاوت ميان كابينه هاي صهيونيستي در اين است كه برخي ازآنها سياست هاي خود را در ظاهري عامه پسند اجرا مي كنند در حالي كه برخي ديگر آشكارا از شهرك نشينان حمايت مي كنند.

MKH-20-21:51

پربیننده ترین خبرها